User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 04:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 3.03 downgraderin kanssa ongelma..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
3.03 downgraderin kanssa ongelma..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tuollainen ongelma että psp ei starttaa sitä downgraderiä silloin kun yritän sitä LCS :ssän yhteydessä . Löytyy tuo ''Unpatched'' LCS mutta se vain jatkaa siitä kohasta missä pitäisi tulla se sininen valo , ei vain mitään tapahdu elikkä on tälläinen joku ''IC6001'' Emolevy . Olen aijemmin yrittänyt 2.70 downgarderii ,mutta sama ongelma sitä sinistä valoa ei tule ja sitten vielä 2.80 downgraderii mutta sinistä valoa ei tule..

Voisko jollakin olla selitys mikä tässä oikein on vikana?

kiitos etukäteen : )

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2007 @ 15:17

koponennn
Junior Member
_
29. tammikuuta 2007 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä FW sulla on nyt?
Member

2 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3.03

ja pari kertaa koitettu formatoida muistikortti ja laittaa filet uudestaan...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2007 @ 15:26

koponennn
Junior Member
_
29. tammikuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse downgradetin FW 2.80:sta joten en osaa neuvoa tuon GTA:n kanssa... Voin vain sanoa että muista palauttaa PSP:n alkuperäiset asetukset jne. Katso myös, onko sinulla TA-082-emolevy (uskon että on jos kerran jotain tekstiä levyssä on). Luulen että sun pitää vaan ajaa se HEN sillä GTA:lla ja sitten ajaa se dg. Dg:n pitäs toimia myös TA-082:ssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2007 @ 15:36

Member

2 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2007 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei kiitosta

HTC Desire HD > IceColdSandwich 7.4 AOKP
Android 4.0.4
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2007 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onnistu jeee !!!! olin tehny yhen jutun vain väärin en tajunnu sitä itse !!!

HTC Desire HD > IceColdSandwich 7.4 AOKP
Android 4.0.4
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 3.03 downgraderin kanssa ongelma..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy