User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 osto aikeissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox360 osto aikeissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
30. tammikuuta 2007 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Olen aina vannonut playstationin nimeen enkä edes vilkaissut muita konsoleita. Mutta nyt on PS2 tullut tiensä päähän ja on aivan sökönä. Joten ajattelin, että ostan uuden ps2:sen, mutta sitten tuli mieleen että voisi siirtyä seuraavan sukupolven konsoleihin. Olen nyt lueskellut noita ketjuja täälä xboxista, enkä tiedä, kumpi olisi kannattavampaa ostaa, varustellumpi vai karvalakkimalli? eli eikös tuo premium ole se parempi malli ja core pelkistetty? Kun en ole aikasemmin boxia omistanut niin kumpi olisi kannattavampaa ostaa? Ja onko tuo boxin pelivalikoima kuinka hyvä, kun pleikalla olen pelannut GTA sarjaa ja Metal gear solid sarjaa. Ja tietenkin PES mutta se ainakin on varmasti myös boxilla.
Ja tokihan on tulossa PS3, mutta sen hinta on niin pirun suolainen ainakin alussa, muutaman vuoden päästä varmaan tasoittunut.

Ja unohtu myös se, että kuinka helppoa on boxin modaus?

-Jonttu-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2007 @ 07:02

mufasalol
Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2007 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-Ehdottomaasti premium
-Pelivalikoima on hyvä
-GTA tulee xboxille (IV tjsp...ite en pelaa), MGS:stä ollu huhuja että tulis, mutta ei varmaa.
-Tuskin itse saat modattua, mutta kyllä pitäis modaus onnistua.
Newbie
_
1. helmikuuta 2007 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites ku luin tommosesta dvd aseman flashauksesta, onnistuuko se ihan kotona?

-Jonttu-
Member

2 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2007 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuu! Mutta olisi järkevämpää lähettää se johonkin modi liikkeeseen kuten Jyväskylään... minäkin olen aikeissa ostaa 360 mutta vasta parin kk:n päästä kun hinnat alenevat(jos alenevat). Ja suosittelen Prerium pakettia koska mukana tulee kompsiitti kaapeli. Karvalakki mallissa tulee huomattavasti huonompi komponentti kaapeli,jolloin xboxin grafiikat ivät pääse oikeuksiinsa...

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2007 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94:
Onnistuu! Mutta olisi järkevämpää lähettää se johonkin modi liikkeeseen kuten Jyväskylään... minäkin olen aikeissa ostaa 360 mutta vasta parin kk:n päästä kun hinnat alenevat(jos alenevat). Ja suosittelen Prerium pakettia koska mukana tulee komposiitti kaapeli. Karvalakki mallissa tulee huomattavasti huonompi komponentti kaapeli,jolloin xboxin grafiikat ivät pääse oikeuksiinsa...
Korjaus

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 osto aikeissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy