Näyttö pimenee kesken videon...
|
|
sirkk
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 03:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ongelmana on: mistä johtuu kun näyttö pimenee, eli menee täysin mustaksi kesken videon katsomisen. Ääni kyllä kuuluu ja VIDEO ON ENNEN NÄKYNYT kokonaan ilman ongelmia.
En käyttänyt muita ohjelmia samanaikaisesti.
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2007 @ 08:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kyseessä on tietokoneen näyttö, niin voipi olla, että näytön virransäästö lopsahtaa päälle. Tuleekos se kuva takaisin hiirtä heiluttelemalla tai näppistä tökkimällä? Tuon säätö löytyy näytön ominaisuuksien virranhallinnasta Winukassa, Linuxissa ja Macissa jostakin.
|
sirkk
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MissBlue: Jos kyseessä on tietokoneen näyttö, niin voipi olla, että näytön virransäästö lopsahtaa päälle. Tuleekos se kuva takaisin hiirtä heiluttelemalla tai näppistä tökkimällä? Tuon säätö löytyy näytön ominaisuuksien virranhallinnasta Winukassa, Linuxissa ja Macissa jostakin.
Ei tule kuva takaisin hiirtä heiluttelemalla, ei ole kyse virransäästötilasta.
Kyseessä on televisio jota käytän myös näyttönä (taulutv).
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2007 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Videosoittimen sammuttaminen alt+F4 yhdistelmällä ei auta?
|
sirkk
Junior Member
|
1. helmikuuta 2007 @ 02:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: Videosoittimen sammuttaminen alt+F4 yhdistelmällä ei auta?
Video on tallennettu tietokoneelle, eli avasin viedon tietokoneen
tiedostoista, mutta en ole yrittänyt tuota alt+F4, koska
on sattunut kerran joissain sivuilla netissäkin, oli joku mainospätkä ja katselin sitä ja yhtä-äkkiä näyttö musta ja ääni vain kuului.Mistä mahtaa johtua??
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2007 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos se nVidian näytönohjain? Itselläni ei jollakin ajuriversiolla näyttänyt videokuvaa muuta kuin videon omalla resoluutiolla, jos kokeili kuvaa vähänkin venyttää tai muuttaa ruudun kokoiseksi, niin kuva katosi samantien. Uusimmalla Detonatorilla toimii ainakin mulla taas ok.
|
sirkk
Junior Member
|
1. helmikuuta 2007 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MissBlue: Onkos se nVidian näytönohjain? Itselläni ei jollakin ajuriversiolla näyttänyt videokuvaa muuta kuin videon omalla resoluutiolla, jos kokeili kuvaa vähänkin venyttää tai muuttaa ruudun kokoiseksi, niin kuva katosi samantien. Uusimmalla Detonatorilla toimii ainakin mulla taas ok.
Eipä ole ohjain nvidian ja kun tää sama video on aikaisemmin näkynyt ihan ok.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2007 @ 13:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko noita ajureita päivittänyt?
|
sirkk
Junior Member
|
2. helmikuuta 2007 @ 02:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: Oletko noita ajureita päivittänyt?
En muuten ole. Voisko johtua siitä?
Vilkaisin sitä ajuria yhtenä päivänä ja sitä kautta yritin
päivittää ajuria, mutta huomasin että ei varmaankaan automaattisesti
lähde internetistä päivittämään vaan etsiskelee koneelta tai kyselee levyä, onko näin?
Eli pitääkö minun hakea netistä ajurit ja itse päivittää ne?
Sorry jos tyhmä kysymys, mutta en ole paljon käsitellyt noita ajuri juttuja.
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
2. helmikuuta 2007 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, netistä uudemmat. Jos et itse löydä niin laita tietokoneen tiedot tähän ketjuun niin joku avulias ne etsii.
|