User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 20:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > fakeja liikenteeseen urakalla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fakeja liikenteeseen urakalla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zorlim
Member
_
9. heinäkuuta 2002 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fakejen tekemisestä on näköjään aloitettu oikein projekti. Kauankohan kestää, että P2P verkot ovat ihan pullollaan fakeja. ;-(

On näköjään perustettu oikein fakejen tehtailuun keskittynyt yksikkökin. ;-(

http://www.zeropaid.com/news/articles/auto/07052002e.php
Aceman87
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2002 @ 05:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"TELL THESE GREEDY FUCKERS THAT YOU DO NOT APPROVE! P2P SHOULD BE FREE!"
dumble
Member
_
14. heinäkuuta 2002 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin oon ladannu viis kertaa The Sims Vacationin KaZaA:sta ja joka kerralla tullu joku muu peli tai ohjelma.
Mainos
_
__

_
da_hustla
Junior Member
_
14. heinäkuuta 2002 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noita dupechekkejä kannattaa tehdä ettei saa kazaasta kasaa p*skaa...

itse en noita kazaa/morpheus p2p palveluja kovin paljon suosi koska ne ovat niin täynnä kaikennäköistä "turhaa" roinaa

onhan näitä "kateellisia" feikkitehtailijoita mutta silti olen sitä mieltä että täytyisi käyttäjänkin käyttää vähän järkeään noita imutellessa...kuten tässä juuri hetken aikaa takaisin kuuntelin tiettyä vikinää kun eivät pojat saaneet MIB2:sta dvdrippinä toimimaan...no minä näppäränä jätkänä suuntasin kohti dupechekkiä ja katsoin että onkos semmoista pullaa uunista ulos jo leivottu...noh eipä tietenkään...ja toimitukseen meni noin 2 minuuttia, sitten vielä toinen tarkistus...pari megaa alusta imutukseen , ensin divfix:llä läpi joka kertoi että kyseessä ei ole videotiedosto...sitten vain hex-editor käteen ja vähän matkaan tutkimaan fileä niin jopas kummaa...sieltä löytyikin "Playstation Europe plaplaplaa Tekken 3 plaaplaapla" että näin...toimitukseen meni noin 10 min....toisin kuin eräillä huonotuurisilla jotka imuttelivat monta tuntia kyseistä pätkää....ja kirosivat...

hupsista...tuli enemmän tarinaa kuin piti...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > fakeja liikenteeseen urakalla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy