User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tietokone televisioon dvi-hdmi adabterilla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tietokone televisioon dvi-hdmi adabterilla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2007 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olisi uusi kone joka olisi tarkoitus liittää dvi-d liittimen kautta dvi-hdmi adabterin avulla uuteen televisioon jossa on hdmi-liitäntä.
Ongelmana on kuitenkin se ettei tv:ssä näy yhtään mitään.

edit:
Aika tutkiskelua vikaa olen päätynyt siihen tulokseen että vika on ajureissa. ilman ajureita homma toimii, mutta ajureiden kanssa ei.

koneet tiedot:
Asus M2NPV-MX AM2 NV6150 mATX -emolevy
amd sempron 64 3200+
512m.
näytönohjain on siis integroitu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 15:57

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2007 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillu uusimpia piirisarjan ajureita? Eikös tuossa ole nForce 430 piirisarja?

Uusimmat näkyy olevan julkaistu January 5, 2007 v8.26
Staff Member

32 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja onko näytönohjaimen asetuksista kaikki laitettu oikein (resoluutio ja virkistystaajuus lähinnä)? Ja jos käytössä on kaksi näyttöä niin se toinen näyttö laitettu käyttöön NVIDIA:n paneelista?
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monia eri ajureita olen kokeillut ja piirisarjankin ajurit olen päivitänyt.

näytönohjaimen asetukset pitäisi olla kunnossa ja olen myös kokeilut monia eri asetuksia.

Ongelma on siinä ettei nvidian paneli tunnista toista näyttöä, joten sitä ei voi laittaa päälle.

nforce 430 piirisarjan ajurit olen päivitänyt uusimpaan.

linuxin puolella olisi tietääkseni mahdolisuus pakottaa kyseinen dvi-d liitäntä käyttöön, mutta onkohan se mahdollista windowsin puolella?

vga-modessa saan kummatkin näytöt käyttöön.

edit:
Kyllästyin tappelmaan windowsin kanssa ja asensin ubuntun. Ubuntu tuntuu toimivan todella hyvin.
Vielä pitäisi vaan saada asennettua nvidian ajurit ja saada kone jotenkin windows kotiverkkooni.

Koneessa on 160gb kovo ja haluasin siitä suuren osan omille tiedostoilleni(lähinnä elokuvia)jotka jakaisin kotiverkossani, joten mitä pitäisi tehdä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2007 @ 15:40

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tietokone televisioon dvi-hdmi adabterilla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy