En näistä ohjelmista juuri mitään tiedä, mutta olen sellaisen käsityksen saanut, että tämä Nero on näiden poltto-ohjelmien parhaimmistoa, jos täytyy kopioida musiikkia sisältävä cd-levy toiselle cd:lle. Olin jo sitten lataamassa tuota Neron uusinta versiota (Nero Burning ROM v.7.7.5.1), mutta siten törmäsinkin noihin sitä arvosteleviin kommentteihin kyseisen ohjelman lataussivulla. Kannattaako tuota uusinta versiota sitten ladata, vai onko jokin parempikin versio? Tuolla lataussivulla puhuttiin jotain 6 -versiosta, mutta niitäkin näyttää olevan monta erilaista...
Eli jos ainoastaan poltat levyjä niin Nero 6 kelpaa mainiosti.
http://www.download.fi/cdr_ohjelmat/cdr_...ro.cfm/v6_6_1_4 tuossa viimeisin 6 versio. Tuossa levyn kopioinnissa kyllä kelpaa mikä tahansa poltto-ohjelma. Esim. ilmaiset deepburner ja cdburnerxp.
Tähän sanon, että yksikään kokeilemani Nero-versio ei ole toiminut kunnolla mun koneella. Tällä hetkellä koneella on Nero 6, mutta DeepBurner on kovemmassa käytössä, koska yleensä tulee vain poltettua mp3:sia (laillisia tietenkin) levyille ja joskus jopa kopioin.
Jos tarkoitat audio-CD:n kopiointia Nero hoitaa kyllä homman. Itse en ole kyllä keksinyt miten Nero kopiosi CD:n siten, että se lisäisi siihen cd-text infon. Jos haluat hyvää laatua ja mahdollisimman hyvän tuloksen käytä EAC:tä levyn rippaukseen. Hifistit ei oikein tykkää Nerosta..