User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 21:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > fps 10-40 ja paremmaksi ei saa....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FPS 10-40 ja paremmaksi ei saa....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nobody00
Junior Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep eli fps pyörii siinä 10-40 esimerkiksi Enemy Territoryssä, harmittaa vaan niin * ku ei pelaa pysty ton fps takia.
Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.93GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 250 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM)
Monitor: LG L1952TQ(Analog)
Sound Card: Realtek AC97 Audio
tommosella mennää.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tollaisella koneella parempaa varmaan saakaan. Geforce 6200 ei todellakaan ole mikään pelinäyttis. Muutenkin pakettikoneet eivät sovellu kunnolla pelaamiseen. Yleensä "huippupelikone" on oikeasti ihan paska tai korkeintaa keskinkertainen.
Nobody00
Junior Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihmettelen vaa että mite kaverilla on paljon parempi samal koneella

Nobody00
Junior Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihmettelen vaa että mite kaverilla on paljon parempi samal koneella

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko sulla on turhia ohjelmia pyörimässä taustalla tai pöpöjä. Tarkista myös koneesi lämmöt. Ettei kaverisi ole salaa kellottanut konetta/näyttistä? edit* Miten kiintolevyn eheytys jne. Suosittelen katsomaan, että mitä turhaa voi karsia koneen niskoilta pois. Esim. mulla pyörii nyt 47 prosessia taustalla ja niita on karsittu paljon

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2007 @ 12:05

Nobody00
Junior Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eheytetty kerra viikos. Ja lämmöt voi tarkistaa mistä? Miten näytön voi kellottaa? Ja en ole varma mikä on turha, jotkut ohjelmat käynnistyy automaattisesti kun käynnistän koneen ja ne aina olen sammuttanut.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Milläköhän asetuksilla pelaat? Jos kaverillasi on saman tasoinen kone ja FPS eroaa paljonkin niin minkälaisilla graffa-asetuksilla teillä on ET?

@SSaarinen
47 prosessia! Asensin just broidille XP:n kaikkinen tarvittavine kilkkeineen ja prosesseja on bootin jälkeen vain 24.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmoisia kivoja juttuja, jotka helpottaa elämää näppäimistön äärellä...ei kuitenkaan mitään tehosyöppöjä, joten ei haittaa. Ja täytyy hieman mainostaa näitä kaksiytimisiä prossuja: ovat kyllä aivan loistavia vempeleitä! Siinä missä vanha A64 3200+ alkoi hyytymään, niin tämä vaan painaa eteenpäin eleettömästi :)
Nobody00
Junior Member
_
4. helmikuuta 2007 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80:
Milläköhän asetuksilla pelaat? Jos kaverillasi on saman tasoinen kone ja FPS eroaa paljonkin niin minkälaisilla graffa-asetuksilla teillä on ET?

@SSaarinen
47 prosessia! Asensin just broidille XP:n kaikkinen tarvittavine kilkkeineen ja prosesseja on bootin jälkeen vain 24.

600*800 + Säädettyy conffii, kyllä se jossain siellä 70 päälläkin on mutta grushin kaltaiset mapit jökittää aika pahasti.
stile_
Newbie
_
13. helmikuuta 2007 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitapa tällä configilla : http://klassikal.free.fr/ETconfig/Interface.cfg itse sain tuolla tasaisen 125 kun ennen pomppi satasessa

AMD Athlon 3200+ ja Zalman CNPS9500
Asrock 939S56-M
Sapphire Radeon x550 512mb
1gt DDR SDRAM 400mhz
Maxtor Diamondmax SATA2 80gt
Windows XP Home
Nobody00
Junior Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ummm,,,, Tuo ALENSI minun fpssää -.-

Micco91
Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei mulla hirveesti tota parempi kone kait oo, näyttis: GeForce 6800 LE prossu: AMD Athlon 2.2GHz muisti: saman verran. Ja mulla on fps esim. 1.6sessa 100 ja cs:sourcessa 50-60

Nobody00
Junior Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Micco91:
No ei mulla hirveesti tota parempi kone kait oo, näyttis: GeForce 6800 LE prossu: AMD Athlon 2.2GHz muisti: saman verran. Ja mulla on fps esim. 1.6sessa 100 ja cs:sourcessa 50-60
Jotkut mapit sourcessa lagittaa ihan *... mutta uutta konetta on jo "toivomusistalla"
juggeli
Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Micco91:
Kyllähän tuossa koneessa on näytönohjain huomattavasti parempi entä Nobody00:n kokoonpanossa.