Battlefield 2 ongelma??
|
|
mikael_h
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
eli homman nimi on tämä,mulla oli aikaisemmin paikallaan radeonin 9200 näyttis ja bf2 kaatuili koko ajan,sit löysin saitin mis neuvottiin säätämään agp 4x ja vpu recover pois päältä,hyvin rullas sen jälkeen,nyt asensin paikalleen pny geforce 6600 gt ja nyt 5min pelailun jälkeen kuuluu sellanen "sähköinen" ääni kajareista ja koko kone kaatuu,näppistä myöten.Voiko oireet olla tällaset jos näyttiksessä on joku fyysinen vika?Kiitos...
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
3. helmikuuta 2007 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikuutaisi ennemminkin siltä että softassa on vikaa. Oletko kokeillut pelin uudelleen asentamista ja ajureiden päivittämistä? Entä millaiset ovat näytönohjaimen tai muun laitteiston lämpötilat?
|
mikael_h
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
oon asentanut uudelleen kaikki,windowsia myöten,lämpötiloista en tiedä,mikä olis hyvä ohjelma tsekata lämmöt?
|
Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
voip\eax pois pelin asetuksista
kuin hullua kuristaisi...
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
3. helmikuuta 2007 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mikael_h
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
ei auttanut toi voip ja eax asetukset,mä yritin käyttää tota everestiä mut en löytäny mistään lämpöjä??
|
mikael_h
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
ja tossa niitä lämpöjä:http://img.techpowerup.org/070203/03022007(003).jpg
ja miten mä saan näyttiksen lämmöt tietää?
|
AfterDawn Addict
|
3. helmikuuta 2007 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ota Everestistä tietokone->anturit, siitä näät prossun ja näyttiksen ja kovojen lämmöt.
|
mikael_h
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Ominaisuus Arvo
Emolevy 45 °C (113 °F)
Ominaisuus Arvo
Suoritin 45 °C (113 °F)
Ominaisuus Arvo
Aux 50 °C (122 °F)
Ominaisuus Arvo
SAMSUNG SP0802N 37 °C (99 °F)
Ominaisuus Arvo
SAMSUNG SP1604N 32 °C (90 °F)
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 03:58 |
Linkki tähän viestiin
|
ei ole tossa näytönohjainta. sen näet myös nvidian control paneelista.
siis olet asentanut kaikki uudestaan näyttiksen ajurit on uusimmat?
ei mistään levyltä asennetut. äänikortti kannattaisi päivittää. äänipuoli juuri tekee bäfässä usein kaatumista. virtuaali asemat pois käytöstä. ääniasetuksia myös pelistä kannattaa koittaa säätää oliko siellä nyt joku valinta hardware\software tms. vaihtaa se eri asetukseen kun nyt on.
edit.kannattaisi koittaa esiintyykö ongelma vain bäfässä.
koittaa jotain muuta peliä tai 3dmarkkia toimiiko normaalisti
kuin hullua kuristaisi...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2007 @ 04:42
|
korpaps
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei näy everest home editionilla muuta kuin joku emolevyn lämpötila mistähän sen prossun lämpötilan näkisi?
|
mikael_h
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
konAnd1
Suspended due to non-functional email address
|
30. maaliskuuta 2007 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
[quote=karhi]Ota Everestistä tietokone->anturit, siitä näät prossun ja näyttiksen ja kovojen lämmöt.[/quot]ku käytän tota everest home editionia sillo mulla antaa suorittimen,emolevyn ja kovon lämmöt mutta ei näyttiksen?
;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2007 @ 11:01
|
Mainos
|
  |
|
mikael_h
Junior Member
|
30. maaliskuuta 2007 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä näyttis sulla on?Oisit voinu mainita...Mut anyway,joissain näyttiksissä on esto biossissa tähän anturi toimintoon,tarkotan näyttiksen biossia,itsellä msi ati radeon rx1650 pro ja sama ongelma.Pitäs päivittää eri bios ni sit alkas näkymään...
|