User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > videokameran akuista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
videokameran akuista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2007 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytän yleensä aika harvoin tuota videokameraani,joten kannattaako se akku ottaa siittä kamerasta pois vai mitä sille kannattaa tehdä että akun käyttö ikä olisi pidempi.ja olen lukenut siitä ohje kirjasta että jos et käytä kameraa pitkään aikaan niin pura akun lataus tai jotain sinne päin siinä lukee,mitä se niinkun tarkoittaa,kiitos neuvoista jo eteukäteen
bongari
_
10. helmikuuta 2007 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaan osaa sanoa mitään tähän,siis tuohon minun edelliseen viestiini
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2007 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on kameraan kaksi akkua, toinen on pääsääntöisesti kiinni kamerassa ja toinen lojuu kameralaukussa.
Purkamaan ei kannata akkua ruveta, parempana se säilyy ladattuna. Sanoisin että anna olla paikallaan vaan.
bongari
_
12. helmikuuta 2007 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis tuo akkuhan tyhjenee itsestään,kun sitä ei käytä pitkään aikaan,kannattaisikohan sitä latailla välillä,vaikka ei sitä kameraa tarvisikkaan
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2007 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan se suotavaa silloin tällöin latailla, vaikka kerran kuukaudessa.
Peto
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. helmikuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin tarvikeakuista sen verran, että onko niihin luottamista? Etsiskelin Canon MVX460:een BP-208 akkua ja esim. Gigantista löytyi vain tarvikeakkuja, jotka ovat tietysti alkuperäistä halvempia.

Ainakin kännykän tarvikeakuista kuuluu silloin tällöin huonoa. Kannattaako suosiolla pulittaa aidosta akusta triplahinta vai luottaa tarvikeakkuihin?
Member
_
13. helmikuuta 2007 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on Canonin miniDV kameraan ja Nikoniin digijärkkäriin tarvikeakut Digitarvikkeesta. Ei mitään eroo huomannut. Tarvikeakkua ostaessa kannattaa huomioida paikka josta ostaa, esim Digitarviketta itse pidän hyvämaineisena.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozzi:
Itsellä on Canonin miniDV kameraan ja Nikoniin digijärkkäriin tarvikeakut Digitarvikkeesta. Ei mitään eroo huomannut. Tarvikeakkua ostaessa kannattaa huomioida paikka josta ostaa, esim Digitarviketta itse pidän hyvämaineisena.

Itse olen kanssa digitarvikkeesta tilaillut tavaraa (akkuja, suotimia jne) ja hyvin on kaupat aina menneet.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > videokameran akuista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy