Jälleen uusi CS 1.6 FPS
|
|
sdias
Junior Member
|
3. helmikuuta 2007 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ongelma on tämännäköinen:
Fps pomppii pahimillaan 60:ssa, kun pari kaveria hyppii ruudussa..
CZ, High-fps, normit 1.6 modelit.. Kaikilla sama juttu o.0 high-fps:llä vain ei tipu niin paljoa.
Kolmissa savuissa kylläki on 100fps, mutta joku noissa modeleissa kusee.
Varmaan 3-5:t eri ajurit kokeillut ja pelissä noita fps:ää nostavia komentoja.
3Dmark05:sta tuli 4700. Muut pelit pyörivät ihan valittamatta, mutta ei näköjään tälläinen vanha cs 1.6 meinaa pyöriä..
Monta monta monta huonompaakin konetta tiedän, jolla pyörii 100fps koko ajan( paitsi savuissa).
Olisi todella mukavaa saada tämä mysterii ratkottua.
kone:
amd athlon xp 3200+
Asus a7v8x-la (kelut)
Club 3d geforce 7600gt AGP
430w poweri
etc..
|
waltman
Suspended due to non-functional email address
|
4. helmikuuta 2007 @ 06:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä pomppii FPS 30-100 ja 1.6 toimii moitteetta. Joten mikäs tämä ongelma on?
Koneen specsit on...
AMD Sempron 3200+ 1800mhz
VIA/S3G Unichrome Pro IGP
512mt RAM
160gt HD
AMD Sempron 3000+ 1800mhz, 512mb DDR RAM, 160gt HDD, VIA/S3G Unichrome Pro IGP(VIA K8M800 chipset),
Windows Vista Home Basic.
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitäisi kyllä minun kokoonpanolla toimia ihan moitteetta 100fps.
Tuttavalla sama prossu, geforce 6600gt ja hänellä kokoajan 100..
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sdias: Pitäisi kyllä minun kokoonpanolla toimia ihan moitteetta 100fps.
Tuttavalla sama prossu, geforce 6600gt ja hänellä kokoajan 100..
No kyllä todellakin pitäs toimia. Mulla on suunnilleen samanlainen kokoonpano ja fps 100.
Mulla oli ennen sama juttu, vanhalla näyttiksellä(9600XT). Heti ku tuli pari jätkää ruutuun, ni fps tippu, hiiri ja näppis jääty. Koskaan en saanu selvitettyä asiaa, ostin vain suoraan uuden näyttiksen ja nyt toimii hyvin.
Tapahtuuko mitään muuta, kun toi fps:n tippuminen? Et jäätyykö näppis tai hiiri tai jotain muuta?
Ei sun koneessa mitään vikaa pitäs olla, toi cz nyt jotain kusee ja pahasti. Oliko ihan normi CZ modeleilla sama juttu? Ei noista High FPS konffeista ole kauheasti hyötyä ainakaan tässä tapauksessa, koska konees on hyvä.
Jos kokeilet vanhoja modeleita? Tai viimesenä vaihtoehtona asennat pelin uudestaan.
What is a choual?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. helmikuuta 2007 @ 07:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waltman: Itellä pomppii FPS 30-100 ja 1.6 toimii moitteetta. Joten mikäs tämä ongelma on?
Koneen specsit on...
512mt RAM
160gt HD
Sun ongelma on ihan selvästi näytönohjain. Integroidulla näytönohjaimella ei oikein pelejä pelata. :>
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
4. helmikuuta 2007 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei, siis cs on prossu peli ensinnäkin. Ja teillä pojilla pitäis kyl olla jo CPL conffit. Ja sitte kannattaa käydä hakee Clanbase.com 1.6 fixed models. Niin kyllä pitäis olla sitte kaikki hyvin.
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mulla oli ennen sama juttu, vanhalla näyttiksellä(9600XT). Heti ku tuli pari jätkää ruutuun, ni fps tippu, hiiri ja näppis jääty. Koskaan en saanu selvitettyä asiaa, ostin vain suoraan uuden näyttiksen ja nyt toimii hyvin.
Tapahtuuko mitään muuta, kun toi fps:n tippuminen? Et jäätyykö näppis tai hiiri tai jotain muuta?
Ei sun koneessa mitään vikaa pitäs olla, toi cz nyt jotain kusee ja pahasti. Oliko ihan normi CZ modeleilla sama juttu? Ei noista High FPS konffeista ole kauheasti hyötyä ainakaan tässä tapauksessa, koska konees on hyvä.
Jos kokeilet vanhoja modeleita? Tai viimesenä vaihtoehtona asennat pelin uudestaan.
Fps vain droppailee, ei muuta. Ei jäädy hiiri / näppis. Normi CZ modeleilla tippui fps vielä hieman enemmän.
Lainaus:
Hei, siis cs on prossu peli ensinnäkin. Ja teillä pojilla pitäis kyl olla jo CPL conffit. Ja sitte kannattaa käydä hakee Clanbase.com 1.6 fixed models. Niin kyllä pitäis olla sitte kaikki hyvin.
Vanha näytönohjaimeni on Geforce 5500 tjsp. Tällä pyöri cs high fps modeleilla 100fps ( paitsi savuissa / jos oli 5 tai enemmän ruudussa)
Enkä usko, että konffeista johtuu. Olen kokeillut varmaan 10:t eri konffit :)
Nyt kävin myös cpl konffit kokeilemassa.
Olen myös kokeillut nuo models fixit.
Sama fps droppailu vain jatkuu.
Niin.. näytönohjaimen asetuksistakin olen kaiken kokeillut.
nvoglnt.dll<-- tuokin kokeiltu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2007 @ 08:44
|
waltman
|
4. helmikuuta 2007 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waltman: Itellä pomppii FPS 30-100 ja 1.6 toimii moitteetta. Joten mikäs tämä ongelma on?
Koneen specsit on...
512mt RAM
160gt HD
Sun ongelma on ihan selvästi näytönohjain. Integroidulla näytönohjaimella ei oikein pelejä pelata. :>
Ei kyl ongelmaa ole, kun peli toimii moitteetta, ei lagita eikä mitään, kun pelaa, ettei ongelmaa ole.
AMD Sempron 3000+ 1800mhz, 512mb DDR RAM, 160gt HDD, VIA/S3G Unichrome Pro IGP(VIA K8M800 chipset),
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cratan: Hei, siis cs on prossu peli ensinnäkin. Ja teillä pojilla pitäis kyl olla jo CPL conffit. Ja sitte kannattaa käydä hakee Clanbase.com 1.6 fixed models. Niin kyllä pitäis olla sitte kaikki hyvin.
Niin, ja tällä herralla 2.2GHz, eli ei pitäs fps tippua? Aivan, ei niin.
Eikä ole väliä onko sulla CPL konffit vai omat. Niimpä, kaikki pitäs olla hyvin. :p
What is a choual?
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Fps vain droppailee, ei muuta. Ei jäädy hiiri / näppis. Normi CZ modeleilla tippui fps vielä hieman enemmän.
Vanha näytönohjaimeni on Geforce 5500 tjsp. Tällä pyöri cs high fps modeleilla 100fps ( paitsi savuissa / jos oli 5 tai enemmän ruudussa)
Enkä usko, että konffeista johtuu. Olen kokeillut varmaan 10:t eri konffit :)
Nyt kävin myös cpl konffit kokeilemassa.
Olen myös kokeillut nuo models fixit.
Sama fps droppailu vain jatkuu.
Niin.. näytönohjaimen asetuksistakin olen kaiken kokeillut.
nvoglnt.dll<-- tuokin kokeiltu.
Mee pelaa johki servulle ja laita consolee net_graph 1 ja katteles niit viivoi, miltä näyttää?
What is a choual?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2007 @ 10:51
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Viivat ovat melkeen niin suorina, kun voi. Nettini on "WDSL 512/512".
Pingini on normaalisti +30 muiden pingeihin :/
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sdias: Viivat ovat melkeen niin suorina, kun voi. Nettini on "WDSL 512/512".
Pingini on normaalisti +30 muiden pingeihin :/
Joo, okei. Pingisi tuntuu ainakin olevan aika kova. Nouseeko alin viiva ylöspäin kun fps tippuu? Vai nouseeko mikään viiva kun fps laskee?
What is a choual?
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä tuossa viivassa mitään epätavallista ole, kun se fps tipahtaa.
Esim.. Azteecissa fps:ni on 100, kun olen yksin ( tai kaksin ).
Kolme kaveria ruudussani tiputtaa jo sitä fps sinne 80..
Missä mahtaa vikapiileä.
|
Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sdias: Eipä tuossa viivassa mitään epätavallista ole, kun se fps tipahtaa.
Esim.. Azteecissa fps:ni on 100, kun olen yksin ( tai kaksin ).
Kolme kaveria ruudussani tiputtaa jo sitä fps sinne 80..
Missä mahtaa vikapiileä.
Hmm, nyt en sitten yhtään tiedä. :s
Mulla tippu näyttiksen ja netin takia, ku se lagas usein.
What is a choual?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. helmikuuta 2007 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ei kyl ongelmaa ole, kun peli toimii moitteetta, ei lagita eikä mitään, kun pelaa, ettei ongelmaa ole.
Pitikö tuosta lauseesta vielä tajuta jotain?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2007 @ 13:49
|
waltman
|
4. helmikuuta 2007 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: [quote]Ei kyl ongelmaa ole, kun peli toimii moitteetta, ei lagita eikä mitään, kun pelaa, ettei ongelmaa ole.
Pitikö tuosta lauseesta vielä tajuta jotain?[/quote]
Että mulla C-S toimii vaikka fps pomppii 30-100...
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla palaa hermot hetikun tippuu alle 95. :/
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
AGP:n varaama keskusmuisti 64 MB <--- tuo löytyi Evert home edition:sta.. Eikös sen voi vaihtaa jotenkin, vaikuttako se edes asiaan?.. Paketissa ainakin lukee, että vaatisi 128mb :P
|
megx
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
No tuskin teillä on rautapuolesta kiinni, kun meikäläinen sai vanhalla koneella kiskottua paremmat FPS:t. Kokoonpano oli GeForce Ti4600, 512mt 400mhz keskusmuistia ja Athlon XP 3000+.
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti megx: No tuskin teillä on rautapuolesta kiinni, kun meikäläinen sai vanhalla koneella kiskottua paremmat FPS:t. Kokoonpano oli GeForce Ti4600, 512mt 400mhz keskusmuistia ja Athlon XP 3000+.
Tämä toi taas vain pahanmielen :/
|
sdias
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Dodiiii!! Formatoin uudestaan koneeni ja johon se fps alko pysymään 100:ssa! :)))) kyllä käy viellä 90-95:ssa, mutta azteecin aukiolla ~5 modelin kera ;)
|
Member
4 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2007 @ 03:33 |
Linkki tähän viestiin
|
IHmiset tuijottaa liikaa lukuja nykyään. Todellisuudessa ihmisen silmä ei erota FPS vaihteluja enää 60:n jälkeen. Eli oikeestaan aika sama onko 100 vai 61, yhtä sulvalta näyttää.
AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
|
Zapuska
Member
|
5. helmikuuta 2007 @ 03:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muranziel: IHmiset tuijottaa liikaa lukuja nykyään. Todellisuudessa ihmisen silmä ei erota FPS vaihteluja enää 60:n jälkeen. Eli oikeestaan aika sama onko 100 vai 61, yhtä sulvalta näyttää.
mutta 1.6:ssa vaikuttaa :|
esim: 60fps:llä ei pääse kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hyppimällä.
100:llä sitten pääseekin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. helmikuuta 2007 @ 04:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: esim: 60fps:llä ei pääse kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hyppimällä.
100:llä sitten pääseekin.
Tuota en ymmärrä vieläkään. Tajuan siis kyllä pointin, mutten sitä miten tuo on mahdollista. Kai se pitäisi joskus kokeilla. Itse pelistä pidän kuin homeisesta maksalaatikosta.
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
|
Mainos
|
  |
|
Zapuska
Member
|
5. helmikuuta 2007 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
joku counter-strike bugi.
esim: nukessa voi nousta / vinossa olevia seiniä pitkin ylös paikkoihin minne ei 60fps pääse ;)
|