User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nat:in takaa, dc++ 0.699
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NAT:in takaa, DC++ 0.699
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eke11
Newbie
_
4. helmikuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Back to square one, eli olen jo pahoillani tästä viestistä mutta oon oikeesti yrittäny pari päivää selailla ja etsiä vastausta ongelmiini. Mutta ei... Eli paljon en näistä ymmärrä mutta jotain olen saanut selvitettyä.

Ongelmana on: en pysty hakemaan mitään, edes passiivina. Palomuurin sallii Dc:n poikkeuksena, olen tarkistanut. Eli kyseessä taitaa nyt olla tää NAT-juttu. IP:ni ei oo identtiset.

Oon nyt laittanu ruksit DC:n asetuksiin "direct connection" ja kokeillu myös "manual port forwarding". Syöttäny IP:n. Ja laittanu kaikkiin portit 1412. Mun pitäisi ilmeisesti tehdä ennen tätä jotain? Portinohjaus? Missä se tehdään.. Modeemista ei ole hajuakaan, (tai yhteydestä), pistin nettikaapelin kiinni suoraan seinään ns. opiskelija-asuntolassa.

Paljon typeriä kysymyksiä varmaankin, mutta vähän typerä on omistajakin.

Thanks jos joku viitsii auttaa! :)
Senior Member
_
5. helmikuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkseni joissakin opiskelia asunnoissa ei mitkään p2p ohjelmat toimi..ja joissain taloyhtiön yhteisessä netissä ei pysty mitään muokkailemaan...voin tietenkin olla väärässä...

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
pkaksp
Moderator
_
6. helmikuuta 2007 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Opiskelija-asunnoissa on turha haaveilla p2p-softien käytöstä. Ei tule onnistumaan.
Mainos
_
__

_
eke11
Newbie
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänks, tajusin tämän itsekin lopulta. No can do! :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nat:in takaa, dc++ 0.699

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy