User Käyttäjä Salasana  

maanantai 24.2.2025 / 19:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > .img:n poltto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.img:n poltto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mekke1
Inactive
_
9. heinäkuuta 2002 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä poltan .img filen ja tarvitaanko siihen vielä se .sub file ?
Khauron
Moderator
_
11. heinäkuuta 2002 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuroit / asennat Neron versionumeroa >= 5.5.8.2. Sitten avaat sen ja suljet kaikki avautuvat wizardit sun muut. Sitten otat File -> Burn image -> surffaat hakemistoon jossa .img on. Ja burn.
Eli poltat sen Nerolla osoitteesta http://www.nero.com
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2002 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kun teen aivan niinkun sä sanot tossa eli otan burn image ja etsii sitten sen imagen filen, niin se ei ala polttaa sitä CD levylle vaan se sanoo "Save Image File" Ja mun pitäs tallentaa se johonkin, vaikka mä oon jo tallentanut sen jo, elikkä ei ala polttaa...

Missä vika...?

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2002 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Purapa cdmage:lla se kovalevylle:
http://www.geocities.com/cdmage/

Se on CloneCD:n image, tarttisit vielä .cdd tiedoston..
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > .img:n poltto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy