User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 21:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > miten saan kohdistettua tekstit mpeg:iin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan kohdistettua tekstit MPEG:iin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mitza
Suspended due to non-functional email address
_
19. elokuuta 2003 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha ehdotella mitään banaanisaaria, vaikka onkin ensimmäinen viestini. Koko eilisen päivän ja tämän aamun olen yrittänyt etsiä vastausta kysymykseeni. Miljoona + 1 ohjelmaa olen kokeillut, mutta mikään ei tuo MPEG formaattia. Kaikki vaan inisee sitä avia.

Eli kysymyks kaikessa yksinkertaisuudessaan: Mikä ohjelma tukee MPEG:iä? Ja samalla voisi pientä vinkkiä antaa mitenkä homma toimii, koska yhtään toimivaa tekstitystä en ole vielä onnistunut tekemään. Kiitos jo etukäteen.
Spotter77
_
19. elokuuta 2003 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jälkeenpäin on kyllä hiukan paha mennä laittamaan mitään tekstityksiä, mutta tässä olisi lisää sitä tuhatta + yhtä ohjelmaa ja ohjetta

http://www.how-to-convert.com/ask_us/a7042003.htm

Eiköhän niillä saa jotain aikaan.

Kaikki toimii kun vähän potkii.
Mitza
_
20. elokuuta 2003 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo Subtiletoolkaan osaa näyttää videota esikatseluna. Ongelmana mulla on se että tekstit tulee väärään aikaan. JA en saa niitä kohdistettua kun joka ikinen ohjelma on tarkoitettu AVI tiedostoille. Ei MPEG :(
tahvo
Junior Member
_
20. elokuuta 2003 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SubtitleWorkshopilla onnistunee, tosin leffa pitää avata erikseen, ei avaudu samalla kun lataa tekstit niinkuin avilla tekee
Mainos
_
__

_
Mitza
_
17. syyskuuta 2003 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuo homma oikein toiminut. Winsubmux heittää jatkuvasti jotain erroria siinä tekstitys vaiheessa. Menee niin nopeasti ne etten kerkee lukea edes niitä. Itse tekstitys kestää reilu 2h (XP2100+ rossu).

Kun lopulta olen saanut poltettua niin DVD soitin jumahti totaalisen killiin, kun piti ensimmäisen tekstityksen ilmestyä..
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > miten saan kohdistettua tekstit mpeg:iin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy