User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 03:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 5.1 kaiuttimet + 5.1 äänikortti ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
5.1 Kaiuttimet + 5.1 Äänikortti ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikä, jos minulla on Creative Inspire t62100 Kaiuttimet, niin tarvitsenko 5.1 Äänikortin ???
PeteTK
AfterDawn Addict
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu nykyisestä äänikortista ja riippuu muovipurkkien liitännöistä.

Tehomylly.
jari53
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sinulla on viisi kaiutinta, niin tarvitset. paitsi jos ne menee sinne subwoorin taakse niihin liiäntöihin? Googlettamalla ei löytyny yhtä ainoaa sivua hakusanalla "Creative Inspire t62100"...

| E4300@3.22GHz+Noctua NH-U12P | 2x8800GTS 320MB@600/900MHz | 4*1GB@820MHz | 2x320GB RAID 0 + 500GB | P5N-E SLI+Noctua NC-U6 | Antec P182 | Antec EarthWatts 500W || Xbox 360 (Xbox Live: wolfetb) || PS2 || iPod Touch 8 Gb (2G) || Nokia N95 || .::Profiili::.
Junior Member
_
9. helmikuuta 2007 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo... oli tullu se kakkonen sinne vahingossa.. siis ¨Inspire t6100¨.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2007 @ 04:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jossain keskustelussa oli että äänikorttiin tulee 3kpl 3.5 plugia. eli pitäisi emonkin äänikortti riittää. onkos sinlla nuo kajarit? ja kato koneen takaa monta noita reikiä on äänikortissa?

arra
Member
_
9. helmikuuta 2007 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on kans tommoset creativen viilipurkit joista tulee subbarista 3 piuhaa emon kortille ja sinne kiinni sammallalailla kun subissa ja joku hyvä äänikortinajuri esim c-media 3d audio cofiguration.
Junior Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla on noi kajarit, mutta luulenpa että äänikortti EI ole yhteen sopiva kajareitten kaa tulee kolme johtoa emon äänikorttiin....mutta ääni kuuluu, vain subbarista ja kahdesta kajarista ?johdot on oikein kytketty kaiutin asetukset laitettu 5.1 modille.. mutta vikaa ei löydy kaipa ostan sen 5.1 öönikortin maksaa sellaiset 30 e eli ei ole iso menetys ellei silloinkaan toimi, kun oon ostanut kortin
PeteTK
AfterDawn Addict
_
10. helmikuuta 2007 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Milloin se ääni tulee vain subbarista ja kahdesta kaiuttimesta?
Jos musiikilla niin mitään ongelmaa ei ole :P

Tehomylly.
Junior Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla on noi kajarit, mutta luulenpa että äänikortti EI ole yhteen sopiva kajareitten kaa tulee kolme johtoa emon äänikorttiin....mutta ääni kuuluu, vain subbarista ja kahdesta kajarista ?johdot on oikein kytketty kaiutin asetukset laitettu 5.1 modille.. mutta vikaa ei löydy kaipa ostan sen 5.1 öönikortin maksaa sellaiset 30 e eli ei ole iso menetys ellei silloinkaan toimi, kun oon ostanut kortin http://www.pixmania.com/fi/fi/93592/art/...pci-aureon.html tollasen aattelin ostaa miltä näyttää ?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Winampin kanssa pitäisi ainakin onnistua 2.0 -> 5.1 muunnos, kunhan pistää Directsound outputin päälle ja sieltä ruksin Harware acceleration kohtaan. Eli jos äänikortti vain tukee 5.1 ulostuloa niin ne äänetkin saa kyllä toimimaan (tosin 5.1 ääniä ei saa toimimaan aivan kaikkien ohjelmien/pelin kanssa).
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 5.1 kaiuttimet + 5.1 äänikortti ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy