User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 14:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä helv...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä HELV...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RumaUgly
Newbie
_
10. marraskuuta 2001 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin edonkey koneelle mutta se ei yhdistä mihinkään tulee vaan Can`t connect to ja ip num.Mitä pitäisi tehdä?
nuketit
Inactive
_
10. marraskuuta 2001 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ihan sama juttu en pääse mihinkään
ulmami
Suspended due to non-functional email address
_
14. marraskuuta 2001 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla auttoi kun imuroi tämän tiedoston:
http://217.162.88.132/pl/serverlist.pl/server.met?download ja korvasi sillä
edonkeyn hakemistossa olevan vastaavan.
I hate titles

35 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2001 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eli käytännössä sama temppu kuin tässä:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/473
wings
Inactive
_
7. joulukuuta 2001 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auta mikään mitä tässä foorumissa on kerrottu!!! ja tarvitseeko edonky jotain kayttäjä juttuja? ei vaan yksin kertaisesti connaa "can't connect" että mulla palaa hermot tähän missä voisi olla vielä vika?
raef
Inactive
_
9. joulukuuta 2001 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sitä samaa on muuten mullakin ja vaikka mitä met tiedostoja muutais ni ei vaan toimi...
I hate titles

35 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2001 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olettehan imuroineet uusimman version eDonkeysta jo, tuntuu auttavan ainakin osalle porukkaa?
plakkari
Inactive
_
10. joulukuuta 2001 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli sama ongelma(can´t connect...), poistin ja asensin uuden version, toimi pari päivää, ja taas sama ongelma.
Pah
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2001 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ikävähköä, mutta eipä auttanut
Vidiootti
Junior Member
_
17. joulukuuta 2001 @ 01:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kaikki toimi ok, kunnes asensin Win2000 uusix ja sitten en ole saanut yhtään yhteyttä. Päiviä oli muutama välissä. Oliskohan Elisa/Sonera ruvennut rajoittamaan käyttöä?
Mtaalas
Inactive
_
17. joulukuuta 2001 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos teillä on motut tai isdn:ät niin kannattaa kokeilla tätä: Kun aiot mennä aasiin niin sammuta katkaise ja lopeta kaikki netti yhteydet explorerin\netscapen kautta ota vaikka plugi pois seinästä hetkeksi. sitten käynnistä aasi ja kun se rupeaa ottamaan yhteyttä serveriin niin se tuo sen puhelin verkko ikkunan esille ja pyytää netin sala sanaa.
Kun oot kirjoittanut sen ja yhteys on muodostunut niin sen pitäis toimia.
Ainakin minulla.
tommi85
Senior Member
_
16. tammikuuta 2002 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksi tuota servers.met tiedoston uusinta versiota ei saa enää mistään.....
vai tehtiinkö tähän uuteen edonkey2k:hon semmonen juttu että se ite päivittää nuo serverit????
Mainos
_
__

_
Malakhai
Inactive
_
17. tammikuuta 2002 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun ymmärtääkseni tässä uudessa ed2k-versiossa ei ole serverilistan automaattista päivitystä vakiona. Mutta autoupdater "add-in" löytyy ainakin täältä: http://217.162.89.158/ipchange.html

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä helv...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy