User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 03:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > apuva toimii ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apuva toimii ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Masa002
Newbie
_
7. helmikuuta 2007 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ongelma koneessa en saa toimimaan joitain netistä otettuja ohjelmia
esim 1:Usa Army saan koneelle mutta sen ajaminen ei onnistu vaan ohjelma jolla koitan käynnistää tiedostoa hyytyy mutta kone toimii vielä.
2:WinSpWW2 kun olen tuon ohjelman ladannut ja asentanut ja käynnistän ohjelman ja koitan aloittaa kampanjan(tai ihan mitä vain) niin kone kaatuu ja puhuu jostain muisti ongelmasta ja hyytyy koko kone ja joudun resetoimaan.
3:osa alkuperäisistä peleistä ei asennu vaan tulee tyhjä kansio ja toiset toimivat.

Tässä näin lyhyesti vikoja joihin olen törmännyt ja mitä olen tehnyt ja pois sulkenut on ajurit ja olen ostanut uuden kingstone muistia ja siltikään ei vaikutustä.

Joten minun oppinut arvaukseni olisi emoni on levähtänyt ja kun käytän konettani minulla ei ole maadoitettua pistorasioita tää on uusi mutta niitä ei ole kuin muutama joten sekin voi olla osa syy emon lahoamiseen.

Joten jos on ideoita ja ehdotuksia niin kertokaa vai vienkö emon takaisin liikkeeseen ja annan takuun hoitaa
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vie en o törmänny emoon joka "vaatis" runko kosketuksen, eli manukasta kun katot niin yleensä vaihtoehtoinen kiinnitys sil ruuvil o muovinasta. Powerista sit tie onko sen rungos virta kierros...

Windowsi luultavasti käyttiksen, mikä...?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
Masa002
Newbie
_
8. helmikuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu XP on koneessa
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiintolevyn ja muistien kunto tarkistettu (memtest86+)? Jos siis kone kaatuu muutenkin kuin pelien kanssa.
Masa002
Newbie
_
9. helmikuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin ladata ton ohjelman mutta se lataus sekoili se hävitti kaikkien tiedostojen päätteet esim tiedostossa oli tiedosto README.build-process ja mt86+_loader.asm

En tiedä onko tämä viirus vai eikö ja mulla on f-secure 2007
Lisäys ajettu on virus scanneri ja levyn eheytys ja ei mitään löytynyt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2007 @ 03:37

Staff Member

32 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Levyn eheytys lähinnä nopeuttaa konetta (tai levylle lukemista ja kirjoittamista). Luulen kyllä ettei kyseessä ole virus, voit tietenkin kokeilla jotain toista Virusskanneria, mutta luulen että F-secure olisi viruksen löytänyt, jos sellainen koneella olisi ja virukset harvemmin aiheuttavat pelien suoranaista toimimattomuutta.

http://www.memtest.org/download/1.70/memtest86+-1.70.iso.zip
tuo on se oikea paketti. Tuo puretaan ja se .iso tiedosto poltetaan esim. Neron Burn image/polta levykuva vaihtoehdolla CD:lle, jolla kone sitten käynnistetään. Mutta jos kone ei varsinaisesti kaadu niin epäilen ettei muistissa olisi vikaa.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ellen väärinmuist ni siit irrallisest memtest86 piti tehd boottaava disketti(korppu). Eli biosista valitaan korppuasemaa buuttaavaks ja korppusisään, mikä sisältää sen boottijutskan + noi memtest86sen filut.

Edit: Dääm agentti kerkes... ;)

Ittel tuli mieleen "Prime" Stressi ohjelma jonka voi pistäävaiks yöks pääl rasittamaan konetta jos se ohjelma pysyy käynnissä(ettei näyttöön tu "STOP" tekstiä) yli 12h niin koneen pitäs ol suht vakaa...

"Stress Prime 2004" o yks ytimisil- ja "Stress Prime 2004 Orthos" kaks ytimisil-prossuil.

Mitäs sun kone sisältää?
"Korjausasennusta" koittanut?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2007 @ 13:19

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > apuva toimii ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy