User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360, xp,telewell 500 ja hermot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox 360, XP,Telewell 500 ja Hermot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pophead2
Newbie
_
8. helmikuuta 2007 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt alkaa olla jälkimmäiset lopussa. Joskus tuntuu että ei vaan osaa. Ongelma on seuraava. Olen yrittänyt saada xboxin ja pc:n tunnistamaan toisensa mutta ei onnistu. Laitteet on yhdistetty samaan telewell 500 adsl modeemiin. Käytössä on myös vanhempi xbox ja sen kanssa 360 muodostaa yhteyden vaivatta. Myös netit ja livet toimii moitteetta.

-Servicepack on
-Uusin mediaplayer on
-Olen kokeillut laittaa PC:n palomuurin kokonaan pois päältä jotta se ei vaikuttaisi ollenkaa.

Huomioita
-kun kattelen telewellin ominaisuuksia, huomaan että LAN listassa löytyy vain adsl laite itse. ei pc:tä, ei kumpaakaan xboxia. Onko vastaus juuri tässä ?
-Olen kokeillut kaiken laisia asetuksia mutta ei ole tuntunut auttavan.

Ilmoittautukaa te joilla kokemusta ko. laitteista. telewell on tehdas asetuksilla joten miten ne pitää säätää että toimii. Yritin etsiä vastauksia monesta paikasta mutta mitään onnea tuovaa linkkiä ei ole tarjottu. Olen myös katsonut kaikki mahdolliset ohjeet mitä xboxille tuosta asiasta olen virallisivuilta löytänyt.

nim. laatikkoukko
pophead2
Newbie
_
8. helmikuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jopa alko koneet löytään toisensa kun laittoi reitittävääv tilaan telewellin ohjeiden mukaan. nyt ei vaan saa tuota modeemia ottaan yhteyttä nettiin kun on pppoe ja ei ossaa. kuulunee toiselle osastolle mutta vastauksia saa laittaa tulemaan jos sattuu näkemään ja tietää.
fox150665
Newbie
_
25. helmikuuta 2007 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistäpä 360:tä usb johto pc:hen eikä telewelliin, niin pitäisi toimia
Mainos
_
__

_
pophead2
Newbie
_
26. helmikuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fox150665:
pistäpä 360:tä usb johto pc:hen eikä telewelliin, niin pitäisi toimia

Mistä sinä tuon USB johdon nyt tähän revit ? ongelman on ratkaistu ja tuollaisia heittoja ei varmaan kannata juurikaan viljellä. Onko tarkoituksesi vain johdattaa joitakin tietämättömiä väärille poluille ?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360, xp,telewell 500 ja hermot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy