Neuvoja aloittelijalle?
|
|
Janne93
Junior Member
1 tuotearvio
|
8. helmikuuta 2007 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli ajattelin hankkia tietokoneeseeni digiTV kortin. Ongelma on se, etten tiedä niistä lähes mitään. Minulla kun ei ole hajuakaan noista merkeistä, mikä on hyvä ja mikä huono.
Eikös lähes kaikilla korteilla pitäisi pystyä tallentamaan ohjelmaa? Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Jos viitseisitte ehdotella sopivia PCI -paikkaan laitettavia kortteja, yläräja hinnalle menee siinä 100? tuntumilla.
Kiitos jo etukäteen.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
8. helmikuuta 2007 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerro nyt vielä tuleeko kaapeli- vai antennitalouteen? Millanen toi sun kone muuten on?
|
Janne93
Junior Member
1 tuotearvio
|
8. helmikuuta 2007 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miitti: Kerro nyt vielä tuleeko kaapeli- vai antennitalouteen? Millanen toi sun kone muuten on?
Antenni talouteen. Saanko siis mitenkään korttia toimimaan ilman, että tarvitsee viritellä joitain johtoja?
Koneen prosessorina toimii Amd athlon 64 3500+, näytönohjaimena geforce 7300 ja muisteja 512 mb.
Kertoisitteko vielä, mitä kaikkea olisi tärkeätä tietää?
|
arc03
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. helmikuuta 2007 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolta löytyy vertailua erilaisista digivirittimistä pc:lle:
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laiter...n_digitv_kortit
Lainaus: Minulla kun ei ole hajuakaan noista merkeistä, mikä on hyvä ja mikä huono.
Se, mitä joku toinen ylistää, saa toiselta kirouksia päälleen. Jos/kun luet eri laitteista kirjoituksia esim.juuri tältä sivustolta, ymmärtänet miksi. Mutta itse laite ei ole tärkein, vaan se ohjelma millä sitä laitetta käytät. Yleensä kortin oma katselu/tallennussofta ei juuri toiminnallaan säväytä (poikkeuksia löytyy aina), mutta tässäkin pitää miettiä mitä haluaa.
...jagulaari...
|
SF100
Member
|
8. helmikuuta 2007 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Nova T ja DVBViewer Pro on aika idioottivarma peruskokoonpano ellei maksukanavia tarvita.
|
Janne93
Junior Member
1 tuotearvio
|
8. helmikuuta 2007 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SF100: Nova T ja DVBViewer Pro on aika idioottivarma peruskokoonpano ellei maksukanavia tarvita.
Tuota voisi harkita, mutta entäs nuo johtojen vetämiset sun muut? Kun koneeni talon yläkerrassa on, niin en hirveästi alakertaan johtoja lähtisi mieluusti vetämään.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
8. helmikuuta 2007 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa yhdistelmää suosittelen. Johdoista sen verran että sun tarvitsee saada vedettyä sinne yläkertaan antennijohto siitä antennista. Ei se muuta tarvitse sitten jos ei mukaan oteta kaukosäätimen vastaanottimen johtoa.
|