User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 18:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mitä eroa sonyn kameroissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä eroa Sonyn kameroissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
j.a.m.o
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2003 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä eroa on Sonyn DCR-TRV33 ja ...33E digivideokameroissa ???
jylppy85
Member
_
21. elokuuta 2003 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä olen itsekkin miettinyt...
kepsu
Junior Member
_
21. elokuuta 2003 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
E käsittääkseni tarkoittaa euroopan markkinoille suunnattua mallia, eli kyse on värijärjestelmästä/vast. Käytännössä kaikki kamerat mitä kotimaastamme löytyy on E-malleja, mainostettiin niitä sitten E:llä tai ilman.

jra
Newbie
_
2. syyskuuta 2003 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
E ainakin minulla tarkoitti ettei ole DV in ominaisuutta eikä analogisia sisäänmenoja.

Eli kamera on eurooppaan modifioitu, niin ettei jouduta maksamaan ns. nauhuriveroa.
jra
Newbie
_
2. syyskuuta 2003 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä sen verran, että se on tyhmä juttu.

Jos olisi ollut kamerassa DV in, olisi voinut ajaa vanhat mini VHS kotivideoni (kymmeniä)kameran kautta tietokoneelle ja editoida ne ja tehdä polttavalla DVD:llä DVD levyt.

Nyt joudun hommaamaan (tai vuokraamaan) erillisen DV muuntimen joka muuntaa VHS:n DV formaatiksi. Laite maksaa 400 ? eli ei kannata ostaa.
jra
Newbie
_
2. syyskuuta 2003 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjaus edelliseen eli jos olisi ollut analogiset sisäänmenot.

DV-in juttua tarvitsee jos haluaa siirtää editoidun materiaalin takaisin nauhalle.
DogFace
Junior Member
_
3. syyskuuta 2003 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluaa saada DV-in toiminnon kamerassa pelaamaan, niin tässtä osotteesta löytyy apua: http://www.dvfinland.com/canopus/dvinmuunnin.html
Hinta vaan on aika karsee!!!
jra
Newbie
_
4. syyskuuta 2003 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja uusimpiin Sonyn kameroihin se ei onnistu, eikä kaikkiin viime vuotisiin.

Mulla on Sony TRV340E, eikä onnistu.
jra
Newbie
_
4. syyskuuta 2003 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja valmistus kuulema lopetetaan kameravalmistajien painostuksesta.

Tässä toinen paikka josta voi tarkastaa löytyykö muunninta omalle kameralle.
http://www.eurozoom.net/dvinput.htm

Mainos
_
__

_
kepsu
Junior Member
_
5. syyskuuta 2003 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on 33E ja olen vääntänyt s-vhs sisääntulon kautta yli 40 tuntia materiaalia DVDlle ja jälki on ollut hyvä..parempi kuin monessa rautapohjaisessa kaappauskortissa (esim.pinnacle).
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mitä eroa sonyn kameroissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy