oisin tiedustellut seuraavaa:
yritän aukaista takorauta sivulta esim. apulanna levyn.
siellä on kohta "Lataa" painan siitä mutta kun se aukeaa tulee tiedoston nimeksi download.php eikä apulanta.torrent?
mistä tämä tämmöinen johtuisi? olen myös jo takoraudan staffilta kysyny eikä nekään oikeen osanut auttaa...
käytän operaa ja azuresta...
Mitäs tekee, jos tallennat tuon download.php. Elikkä ei avaa/ vai avaa torenntin. Entäs jos nimeät sen uusiksi ennen talentamista download.php>>apulanta.torrent.iksi.
Ja täällä ei tieto noista ohjelmista, mites operalla avaa uudessa ikkunassa? vai aukaiseeko aina.
takorauta sivulta esim., tuolla ollut muutakin pikku omituista ongelmaa.
Lainaus:Azureus also supports magnet links for downloads, of the form magnet:?xt=urn:btih:IJBDPDSBT4QZLBIJ6NX7LITSZHZQ7F5I, which means you don't even need the .torrent file to start a download, just a simple url link will do!
Tuo magnet-linkki siis pastetaan azureuksessa tuonne File -> Open location. Käytännössähän tuo kuitenkin "hakee" torrentin koneelle, mutta se tapahtuu ilman keskusserveriä. Luonnollista on tietenkin, etten saanut tuota ylläolevaa linkkiä toimimaan ;) mutta periaate on kuitenkin siinä.[/quote]
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djvelho:oisin tiedustellut seuraavaa:
yritän aukaista takorauta sivulta esim. apulanna levyn.
siellä on kohta "Lataa" painan siitä mutta kun se aukeaa tulee tiedoston nimeksi download.php eikä apulanta.torrent?
mistä tämä tämmöinen johtuisi? olen myös jo takoraudan staffilta kysyny eikä nekään oikeen osanut auttaa...
käytän operaa ja azuresta...
Enisinnäkin voisin suositella vaihtamista utorrenttiin ja selaimen firefoxiin. Tuolla yhdistelmällä kaikki toimii niinkuin pitääkin;)Toiseksi olen kuullut pikkulinnuilta että kyseiseen paikkaan saattaa olla hieman vaikea päästä takaisin jos vaikkapa sen mainitsemasi staffi huomaa sen asioista puhuttavan ympäri internettiä ...
Ja kolmanneksi eikös noissa paikoissa ole ihan omat foorumit/helpdeskit mistä voi kysyä neuvoa?
No toivottavasti saat ongelmiisi apua ja löydät paikkasi maailmassa =)