User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 13:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd stylella tehdyt menut eivät toimi!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD Stylella tehdyt menut eivät toimi!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DFC1984
Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt tässä pitkän tovin ihmetellyt ja yrittänyt selvittää sellaista ongelmaa tälläisen ohjelman kun DVD Style, jolla tehdään valikoita DVD -levyihin. No en ole vielä onnistunut polttamaan valikoita levylle. Polttoohjelmana on Nero. Kaikki menee hyvin loppuun saakka, kunnes kokeilen levyä polton jälkeen, niin levy on ihan kummallinen. Levy lähtee käyntiin ihan hyvin, mutta kun levyn sisältö tulee esiin eli se tekemäni menu-valikko, niin mikään ei toimi. DVD-levy jumittaa paikallaan vaikka painaisi ohjelman nimeä ,jolloin ja se pitäisi lähteä pöyrimään.

Olisko jollain viisaalla viisasta neuvoa miten saan homman rulaamaan?
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2007 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilitko sekä DVD-soittimella että tietokoneella tarkistaa tuota menun toimivuutta?
Ja käytössä uusin versio DVDStyler:istä?
DFC1984
Member
_
11. helmikuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007:
Kokeilitko sekä DVD-soittimella että tietokoneella tarkistaa tuota menun toimivuutta?
Ja käytössä uusin versio DVDStyler:istä?
DVD Stylen versio on 1.4 ja olen kokeillut tietokoneella ja uudemmalla DVD soittimella, ja tulos on ihan sama: ei toimi!!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2007 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko jos tekee yksinkertainen menun tuolla ohjelmalla sekään lainkaan tietokoneella?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2007 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkohan polttanut oikeat filut...

kun olet valinnut videot ja tehnyt valikot painat ratasta valittet temp kansion, pistät ruksin kohtaan "Just Generate" ja painat "start".
Ohjelman lopetettua Sinulla pitäisi olla Temp kansiossa VIDEO_TS kansio joka sisältää ko dvd.hen poltettavat filut...

Nerossani vain DVD-Video files vaihtoehdolla haetaan ko. kansiosta filut ja poltetaan ne ohjelma itse osaa asettaa oikean kirjasin tyypin levylle sun muut asetukset tie sitten miten sulla.

Lainaus:
olen kokeillut tietokoneella ja uudemmalla DVD soittimella, ja tulos on ihan sama: ei toimi!!!
Niin levyäsi vai filuja?
Itse käytän Power DvD softaa filujen tarkistukseen ennen polttoa...
"Open DVD file on hard disk drive"

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2007 @ 15:18

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd stylella tehdyt menut eivät toimi!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy