User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.1.2025 / 19:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > puhelimen näyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puhelimen näyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Paukku_
Junior Member
_
11. helmikuuta 2007 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.. Kaikki varmaan tietää kun puhelimen näyttöön tulee se liittymän nimi kuten mulla lukee nyt saunalahti.. olisiko kelläkään tietoo miten sen tekstin sais pois.. mun puhelin on 6230i.. Osaisko kukaan neuvoa? Auttakaa mua!
Paukku_
Junior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaan osaa auttaa??
Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilaa tyhjä logo niin sen operaattorin logon pitäis kait hävitä..
Paukku_
Junior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jokus ny vastas.. kiitos;)
Paukku_
Junior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mää latasin nyt sen tyhjän logon.. se tuli puhelimeen et tallenna verkon tunnus.. mä tallensin.. TALLENNUS EPÄONNISTUI!!! miks?!?!?! siis meni 1e hukkaa
Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm...Mistä latasit sen?

EDIT: http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,1012.0.html

Tuolla on keskustelua aiheesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2007 @ 13:59

Paukku_
Junior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paukku_
Junior Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otin toisesta puhelimesta kortin laitoin sen mun kännykkään ja tilasin sen tyhjän logon. sitten se oonistui, oli hetken riemua mutta kun laitoin saunalahtikortin takas siin lukitaas saunalhati ;(
Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sun pitää vaihtaa liittymää jos tuo saunalahtilogo häiritsee :P, koska tuota saunalahtilogoa ei kait saa mitenkään poistettua...
Newbie
_
21. huhtikuuta 2007 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heitä koko pask* järveen ni eiköhä saunalahet häviä ... XD
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operaattorilogo on SIM-korttikohtainen.
Itse huomasin tämän joskus kun puhelimessani vaihtui liittymäkortti tiuhaan tahtiin.
Eli jos haluat saada jonkun logon toimimaan omalla kokoonpanollasi, sinun täytyy tilata logo puhelimeesi omalla liittymälläsi. Tai sitten voithan itsekin piirrellä logon ja latailla sen luuriin..

Venettä voi keinuttaa AINA vähän kovemmin..
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > puhelimen näyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy