A-Link DTU DVB-T, kaukosäädin ei toimi
|
|
MJ1
Newbie
|
12. helmikuuta 2007 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Missähän on vika, kun A-Link DTU DVB-T USB kaukosäädin ei toimi? Kävin jo vaihtamassa kaupassa koko paketin uuteen, muttei auttanut. Testannut olen kahdella tietokoneella (läppärillä ja pöytäkoneella). Infrapunasäde kyllä lähtee kaukosäätimestä, vika siis ilmeisesti vastaanottimessa. Softana olen käyttänyt mukana tullutta ArcSoft TotalMediaa.
|
maxels
Member
|
13. helmikuuta 2007 @ 02:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän sinulla ole muita infrapunalaitteita lähettyvillä?
Itselläni ainakin toimii, mutta pitää olla tosi lähellä vastaanotinta kun painaa... ?
|
MJ1
Newbie
|
13. helmikuuta 2007 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole infrapunalaitteita. Ja olen kokeillut kaukosäädintä eri etäisyyksiltä, parista sentistä metrien päähän.
|
maxels
Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 01:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Otithan sen muoviliuskan patterin ja kaukosäätimen välistä?
|
MJ1
Newbie
|
14. helmikuuta 2007 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietenkin otin :)
Kuten ensimmäisessä viestissä kerroin, kaukosäätimestä lähtee infrapunasäde, kun nappeja painaa. Senhän näkee kaukosäätimen lähettimen välkkeenä esim. digikameralla.
|
becosbill
Newbie
1 tuotearvio
|
21. helmikuuta 2007 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
verkkokauppa.com:in esittelystä:
"Kaukosäädin ei toimi, mikäli samassa usb -ohjaimessa on muita HID laitteita. esim. usb-liitäntäinen näppäimistö. "
|
maxels
Member
|
22. helmikuuta 2007 @ 02:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa, joko toimii? :D
Toimiiko muuten se tikku, että näkyykö kanavat hyvin?
Paljonko on signaali sinun alueellasi?
|
Member
4 tuotearviota
|
23. helmikuuta 2007 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei ota kanavia omasta antennista eikä taloyhtiön verkosta, ei löydä mitään.
|
Mainos
|
|
|
MJ1
Newbie
|
25. helmikuuta 2007 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
En saanut kaukosäätöä toimimaan, joten vein takaisin kauppaan.
Luin jo aikaisemmin tuon Verkkokaupan kommentin. Ei toiminut vaikka muut usbit olivat vapaina.
Signaali oli 4-5/5, kun vein antennin melkein ikkunaan kiinni. Kaikki kanavat siis näkyivät. Ylen tekstityksetkin näkyivät (ei kyllä ihan aina). 10cm päästä ikkunasta signaali 0, joten melko tarkkaa touhua.
|