User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.11.2024 / 03:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link dvb ajuriongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
A-link dvb ajuriongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
syrupMan
Junior Member
_
12. helmikuuta 2007 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paketin mukana tulleessa cd:ssä ajurit herjaavat windows logo testistä eivätkä suostu asentumaan. vaatimukset pitäisi olla kunnossa laitetta varten. onko vika koneessa vai softissa jotka ovat cd:llä??
maxels
Member
_
13. helmikuuta 2007 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowsin logo testissä vana hyväksyt vaikka herjaa jotaki et voi olla viruksia tms.. levyllä?
Ilmoittele sit toimiiko koko tikku/kanavat sinulla? Mikä signaali yms..?
syrupMan
Junior Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimimaan kun asennin ensin totalmedia3-ohjelman, vasta sen jälkeen ajurit...mystistä!! signaali kolme viidestä pykälästä seinäpistokkeen kautta. mukana tulleen antennin kautta ei löytänyt kuin radiokanavat. pätkii todella paljon ja usein. EN suosittele !!!
maxels
Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ITselläni sama tikku ja samat signaali lukemat mutta ei näy mitään...
Ääni kuuluu tökkien! :/
Mutta sinnulla kuitenkin kuva näkyy?
syrupMan
Junior Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuva näkyy kyllä mutta pätkii ja ääni myös kuten kerroin.
en osaa senkummemmin auttaa tuon kuva-asian kanssa, voisko olla näytönohjaimesta kiinni?
maxels
Member
_
15. helmikuuta 2007 @ 01:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin en tiedä :(
ProgDVB:llä olen myös kokeillut mutta signaali 45% ja kuulemma pitäis olla yli 60% että kuva näkyis niin voi olla että signaali heikkko!!
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla myös tuo kyseinen digitikku, mutta mulla toimii ihan moitteetta... Näkyy jopa enemmän kanavia, ku telkkarin digiboksilla, vaikka asun täällä keskellä korpea
ttafter
Newbie
_
4. maaliskuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla myös a-link:in tikku.

ProgDVB:llä singaalin tasot 100%,mutta tökkii todella pahasti. (Prossu tehoja ottaa 60%)

DVBViever:llä näkyy vähän aikaan,mutta sen jälkeen kuva pysähtyy? (Prossu tehoja ottaa 40%)

Olen asennellut kaiken laisia codecceja ynm. Mutta ei vain lähe pelitään sillain ettei tökkis/menis jumiin... Onko vielä jotain kevyempää ohjelmaa jolla vois kokeilla?

Vai minkä codecin tää tarvitsee, jotta toimis??

Auttakee!
Mainos
_
__

_
maxels
Member
_
4. maaliskuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni toimi ffdshow kodekki paketilla!
Mutta ohjelmat kaatuvat aina kun katson... :(
Kevyttä ohjelmaa vailla, kevyempää kuin progdvb tai ainakin parempaa joka tukee a-linkkiä
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > a-link dvb ajuriongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy