User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.2.2025 / 22:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ upload hiipuu....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ upload hiipuu....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hp66
Newbie
_
23. elokuuta 2003 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
edit: no joo, vika oli tuossa kesän aikaan, mutta hävinnyt jo itsestään, mitään muutoksia tietokoneelle ei ole tehty,,, operaattorilla häikkää....

ongelma: DC++ v 0.261 ja download on ookoo, mutta kun joku imuttaa minun koneeltani, niin nopeus hiipuu ja hiipuu, nollaan asti jopa. asetuksissa "use small send buffer" ei ole vaikutusta, sama onpa active tai passive mode. yhteys KPY:n Baana ADSL 256, käyttis W2k SP4 Uk, mod. Telewell EA200(ei USB:lla)
jollakin vastaavia ongelmia??ratkaisua??
voiko operaattori "blokata" , hidastaa jotenkin??
niin vikahan pieni, data tulee mulle ok!, mut ei ulospäin, mut olishan se kiva olla "fair play" tyylillä liikentessä... ;-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2003 @ 07:41

kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2003 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa tuo banaaani yhteys olla aika hanurista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2003 @ 07:35

Zhame
Member
_
26. syyskuuta 2003 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinnäkin kannattaa vaihtaa tuo "buginen" DC++:n 0.261 ver. uuteen 0.262 versioon! Paljon on taas parannettu...!
Mainos
_
__

_
Scuppe80
Member
_
30. syyskuuta 2003 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sama vika joskus ja vielä molempiin suuntiin... useemmin kyllä Download puolella mulla on kyllä 0.24 versio ja oon tottunu siihen niin että en oo viittinny vaihtaa toistaseks... mulla on (kokkolan paskapuhelimen liittymä) ADSL 512/512 zyxel prestige 600 series XP ja joku hurja 10/100mb 10e 60centin verkkokortti ja eipä taida tänä päivänä maksaa enää niinkään paljoo...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ upload hiipuu....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy