User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 21:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs condition zerossa asetuset päin prinkkalaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS condition zerossa asetuset päin prinkkalaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

7 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2007 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en muuta tiiä ku että peli ei toimi niinku pitää. Rupesin vähän tutkimaan tota net_graph :ia niin sit ilmenikin että choke käy aivan törkeen korkeella ja lossiakin on VÄHINTÄÄN 3 kokoajan. Mistään mitään tiiä oonko säätäny jotain pieleen ku kaikkee oon vähän rukannu ja kun en niistä sen 100% varma oo mitä mistäkin tapahtuu. No melkeen hirvittää paljastaa että se choke on keskimäärin 70 ja kävi peräti 92:ssa ja mitä minä oon kahtonu jostain niin kauhistellaan ku choke on PERÄTI 5!

kuorien sisältä löytyy tämmöstä roipetta:
Celeron 2.6
radeon 9800xt 128mb
768mb DDR
Lagman
Newbie
_
15. helmikuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Celeronit ovat kyllä nykypäivänä aivan kuraa, että kannattais jo prossua päivittää, mutta mikä internetyhteys sulla on?

Testaappa eka; rate 20k cl_updaterate 85 cl_cmdrate 85

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2007 @ 17:09

Member

7 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2007 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla onkin kiikarissa käytettynä pentium 4 ja netti on 1m/512
Mainos
_
__

_
Member

7 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2007 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no googletin vähän ja sain nyt laitettua jonkinmoiset säädöt niin nyt ne kuitenkin on vielä ymmärrettäviä määri mutta ei ne 0 kuitenkaan oo eli loss käy siinä 3 paikkeilla välillä ja choke on kuitenkin enemmän mut alle 10. yleensä ne nousee huippuunsa vaan ku roundi alkaa. ei kuitenkaan pelin sujuvuuteen oo mitään haittaa ollu enää ainoastaan että ei hiiri ja näppäimistö tottele ainan niinku pitäs
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs condition zerossa asetuset päin prinkkalaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy