User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 19:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänien kanssa ongelmia.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänien kanssa ongelmia.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suoraan sanottuna minä en juuri hirveästi tästä koneestani tiedä, mutta ääniä ei tahdo millään tulla. Äänikortista en tiedä onko se integroitu vai ei. mutta tuolta everestillä kattelin niin tuolta "Tietokone -> Yhteenveto" osiosta näytti Multimedia kohdassa "äänikortti -> SiS 7012 Audio Device" Mikähän neuvoksi?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2007 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta löytyy ajurit tuolle äänipiirille.Lataa ja asenna.
http://www.sis.com/download/download_step1.php?id=155808

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Junior Member
_
16. helmikuuta 2007 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm..tuollahan on aivan tuhottomasti noita asennustiedostoja? mikähän se mahtaa oikeen noista olla, kun mikään ihmeellinen tietokoneen käsittelijä en ole.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataat suoraan siitä Download nappulasta ja purat tallennetun paketin.Sisältä löytyy Setup-tiedosto,klikkaat sitä ja lähtee itsekseen asentamaan tarvittavat tiedostot.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. helmikuuta 2007 @ 12:03

Junior Member
_
19. helmikuuta 2007 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, yritin tuossa asennella niitä, asennus pääsee vähän eteenpäin, ja sen jälkeen tulee joku error jossa ei lue muutakun noin 15 numeroa.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2007 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siitä numerosto voi olla apua..
mikä emo koneessa? integroituun löytyvät ajurit emon valmistajaltakin.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Junior Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Njaa..tuossa ohessa tulikin selville että äänikortti EI ole integroitu. Täten tuolta laitehallinnasta pystyinkin asentamaan ajurit, ja täten tuonne tuli tuollainen "3D Audio Configuration" softa, josta pystyy hallitsemaan noita ääniä. Mutta nyt ongelma onkin että äänet kuuluu joissain paikoissa ja joissain ei, esim jos kokeilee noita ääninäytteitä jotka tulevat windowsin mukana niin ne mm toimivat, ja joissain nettipeleissäkin, ja joissain ei. Tuossa äskön asensin ac3 filterin mutta tuokaan ei auttanut..mikähän neuvoksi?
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2007 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänet eivät siis kuulu vai ohjelmat antavat virheitä? Onko äänikortissa mahdollisesti 5.1 tila päällä ja käytössä vain stereo kaiuttimet tai kuulokkeet?
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2007 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kyllä 2.0 tila päällä. Ja mitään ilmoituksia ei tule, mutta esim. peleissä äänet eivät toimi, eikä myöskään joissain nettisivuilla. päivitykset olen asentanut korttiin, eikä sekään auttanut... oiskohan jottain neuvoja?
Rock92
Newbie
_
18. maaliskuuta 2007 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ongelma.. on kadonnu se kaiuttimen kuva tuolta alanurkasta. Eikä tästä koneesta kuulu mitään ääntä.Oon yrittäny jotaki mut ei.
Mulla ei oo hajuukaan mikä on äänikortti tai mikä on sen merkki tai jotaki. Tän koneen merkki on joku Acer muuta en tiä. Tiiän et rn tiä mitään xD Mut voisko jotaki helppii? ku ois kiva kuunnella musiikki koneella mut ei kuulu mitään. Esim: jos aukasen real playerin siihen tulee joku ihme teksti. Ja sit ku laitan windovs media playerin päälle tulee tällänen teksti"Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There might not be a sound device installed on your computer, it might be in use by another program, or it might not be functioning properly." en tiä mitä tuo meinaa.. ja oon ihan pihalla kaikesta. Apua tarttis!
Mainos
_
__

_
Zimoula
Newbie
_
11. huhtikuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rock92:
mulla on ongelma.. on kadonnu se kaiuttimen kuva tuolta alanurkasta. Eikä tästä koneesta kuulu mitään ääntä.Oon yrittäny jotaki mut ei.
Mulla ei oo hajuukaan mikä on äänikortti tai mikä on sen merkki tai jotaki. Tän koneen merkki on joku Acer muuta en tiä. Tiiän et rn tiä mitään xD Mut voisko jotaki helppii? ku ois kiva kuunnella musiikki koneella mut ei kuulu mitään. Esim: jos aukasen real playerin siihen tulee joku ihme teksti. Ja sit ku laitan windovs media playerin päälle tulee tällänen teksti"Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There might not be a sound device installed on your computer, it might be in use by another program, or it might not be functioning properly." en tiä mitä tuo meinaa.. ja oon ihan pihalla kaikesta. Apua tarttis!
Mulla ihan samanlainen ongelma
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänien kanssa ongelmia.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy