User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 10:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb viewer vs. gb-pvr vs. ms mediacenter
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVB viewer vs. GB-PVR vs. MS MediaCenter
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
exlex
Member

9 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2007 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli haluasin kuulla ihmisten mielipiteitä seuraavista ohjelmista tietokoneen Digi-tv käytössä?

En ole käyttänyt itse noista ohjelmista digi-tv käytössä, kuin DVB-viewer:iä MSI megasky 580:n kanssa. Minulla oli silloin ongelmia tuon kyseisen ohjelman vakauden kanssa, mutta aikaa on kokeilustani about 5kk.
Mutta nyt kun avoinlähdekoodiset ohjelmat alkavat olemaan hyviä, niin minua kiinostaisi käyttäjien kokemukset. Minua kiinnostaa myös jos noita ohjelmia vertaa MS MediaCenteriin?

Kertokaa kokemuksianne ja saa antaa kritiikkiä ohjelmista, mutta myös ruusut kiinnostaa.

iMac 27, i5 / MacBook Air / iPhone 4 16 Gb / iPad 3 / Apple TV / Canon EOS-400D / X-Box 360
MOTTO: Urheile niin kuolet terveempänä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. helmikuuta 2007 @ 13:13

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb viewer vs. gb-pvr vs. ms mediacenter
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy