User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 07:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > latausohjelmien hidas latausnopeus nykyisin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Latausohjelmien hidas latausnopeus nykyisin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Teitza
Junior Member
_
17. helmikuuta 2007 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ennen tuli lataukset DC++:lla ja BitCometilla oikein hyvin, mutta sitten minun koneesta emolevy meni rikki ja se vietiiin korjaukseen.
Ne vaihtovat emon siellä ja sen jälkeen lataukset ja lähetykset tulivat paljon paljon hitaammin tai ei ollenkaan. Sitten jouvuin availemaan uuvelleen portteja ja sain dc++:lla vähän paremmin mutta BitComet ei vieläkään nopeutunu ja sitten piti viedä kone taas korjaukseen.
Nyt ne vaihtovat yhen muistikamman ja asentivat F-secure 2007:n ja lataukset ovat edelleen vaan murto-osan siitä mitä ne oli.
Mikähän vikana, kun toisella koneella jota käytin tässä välissä niin lataukset tuli ihan hyvin ja tällä koneeella ne tuli tosi hyvin ennen muttei enää???

En löytäny apuja muualta, vaikka oon jo pitkään yrittäny kaikenlaisten ohjeitten mukaan toimia.
Member

2 tuotearviota
_
17. helmikuuta 2007 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ekana tulisi mieleen, että jokin palomuuri estää tai häiritsee latausta. Esim F-Kekure.
F-Kekure saattaa estää yhteyksiä porttiin/portista.
Olet siis jo rautamuurista(usein modeemi tai hubi) avannut portit joita käytät DC:llä/bitcometilla?
Teitza
Junior Member
_
17. helmikuuta 2007 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä minä mielestäni aukasin niitä portteja sieltä rautamuurista ja niin sainkin dc:n toimimaan aktiivina ja ohjeitten mukaan oon f-securen palomuurista aukassu dc:lle ja bitcometille portteja.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > latausohjelmien hidas latausnopeus nykyisin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy