User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 01:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > compaq armada m700- mikä linuxi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Compaq Armada M700- Mikä Linuxi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
talggari
Member

2 tuotearviota
_
17. helmikuuta 2007 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan jo kulunut aihe. tarpeettomana pyörii Compaq Armada M700 läppäri. PIII 650mhz, 192sdram, 8gt kovolla. Olisko ketään testaillut mikä linux jakelu tuntuisi pyörivän jouheasti noilla tiedoilla.Linux läppäri sivuilta olen kyllä lukenut että ubuntu, suse ym on kokeiltu, mutta nimenomaan jonkun omakohtaisia kokemuksia kaipaisin.

mua ei...
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2007 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En läppärillä ole linuxia pyöritellyt, mutta muuten suhtkoht samantasoisella koneella ja Ubuntu ainakin jouhevasti pyörii (PIII 550Mhz, 320Mt RAM, 13,6Gt kovo).
talggari
Member

2 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on myös kokemusta pöytäkoneiden kanssa ubuntusta, vaikkei ihan samantehoisilla. Lähinnä askarruttaa tuo muistin riitävyys. Taidan silti jossain välissä kokeilla kun tuo läppäri on muutenkin käyttämättömänä ollut..

mua ei...
juyli
Senior Member
_
18. helmikuuta 2007 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti talggari:
Lähinnä askarruttaa tuo muistin riitävyys.
192Mt kyllä riittää "kohtuulliseen" käyttöön.
Aina kannettavista puhuttaessa kannattaa kurkata Linux on Laptops ja Tuxmobil sivut. Saat arvokasta vinkkiä laitteesta ja Linuxin sopivuudesta siihen.
Linux on Laptops sivuilla on useita jakeluja asennettu. Nuo kaikki jakelut ovat nykypäivänä vanhoja poikkeuksena FC 5 (FC 6 on uusin):
http://www.lotos.ca/linux-on-laptops/armada_m700.html
Mainos
_
__

_
talggari
Member

2 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2007 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti talggari:
Lähinnä askarruttaa tuo muistin riitävyys.
192Mt kyllä riittää "kohtuulliseen" käyttöön.

Linux on Laptops sivuilla on useita jakeluja asennettu. Nuo kaikki jakelut ovat nykypäivänä vanhoja poikkeuksena FC 5 (FC 6 on uusin):
http://www.lotos.ca/linux-on-laptops/armada_m700.html[/quote]

Kiitoksia vastauksesta. Olen juuri kyseistä linux on laptops sivustoa tutkaillut, ja siitä heräsi mielenkiintoni jonkin linux distron asentamiseen läppäriini. Par-aikaa imutan Xubuntun alternative cd:tä, koska sen laitevaatimukset Compaqkini täyttää täysin.. Xubuntun luvataan siellä toimivan jopa 64 mt:n muistilla... Onpahan taas tekemistä illalla...

mua ei...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2007 @ 14:13

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > compaq armada m700- mikä linuxi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy