User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 21:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css ongelma. seinät välkkyy....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CSS ongelma. Seinät välkkyy....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dumb_ass
Newbie
_
18. helmikuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ongelmana on että css:n normi mapeissa pelatessa kaikki seinät välkkyy. läpinäkyviksi ja takaisin. Ennen vanhaan tätä ongelmaa ei ole ollut vaan se tuli täysin puskan takaa viikko sitten.
Console heittää kaksi Error viestiä:

Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
Support for this will go away soon.
- Material : de_dust/groundsand_blend
- Surface center : -1920 2440 0
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/groundsand_blend). Support for this will go away soon.

ja...

Error: Material "engine/colorcorrection" uses unknown shader "ColorCorrection"
Error: Material "engine/occlusionproxy" uses unknown shader "Occlusion"

En tiedä liittyvätkö nämä viestit mitenkään toisiinsa mutta epäilen että ongelma on tässä alimmassa viestissä.Ylempään kokeilin ratkaisuksi Console komentoa: mat_specular 0 ja mat_Specular 1, jotka löytyivät tuolta jostain kekustelusta (ei auttanut yhtään)... Tämä korjautuu varmaan jollain ovelalla console komennolla. kiitokset jo etukäteen...
Dumb_ass
Newbie
_
18. helmikuuta 2007 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäys viime viestiin Console antaa myös tälläisen error viestin :

Error: Material "debug/debuglightmap" uses unknown shader "LightmappedGeneric_dx8"
TarsaN
Suspended permanently
_
18. helmikuuta 2007 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ime lekaas
ja muista aina et mä oon TARSAN t.TARSAN
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa asentaa uudestaan peli kuulostaa sen verran erikoiselta ongelmalta.

Lainaus:
Tämä korjautuu varmaan jollain ovelalla console komennolla. kiitokset jo etukäteen...

Epäilen vahvasti, koska tota vois käyttää aika ikävällä tavalla hyödyks, joku joka on tosissaan ton pelin kanssa. =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2007 @ 11:07

Member
_
18. helmikuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
me lekaas
ja muista aina et mä oon TARSAN t.TARSAN
LOL..omituinen tyyppi
Mainos
_
__

_
Dumb_ass
Newbie
_
18. helmikuuta 2007 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon jo pari kertaa asentanu css uuvelleen ja kerran poistanu Steaminki ja asentanu kaiken uusiks eikä homma oo alkanu luistamaan...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css ongelma. seinät välkkyy....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy