User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 18:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > avg internet security, antivir + zone alarm vai f-secure?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Avg internet security, antivir + Zone Alarm vai f-secure?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
megazone
Account closed as per user's own request
_
19. helmikuuta 2007 @ 03:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on nyt AVG internet securityn maksullinen versio ja tuntuu ettei sen palomuuri jaksa oikeen pysäyttää ohjelmia.Ja latasin siihen rinnalle ZoneAlarmin ja laitoin AVG palomuurin pois päältä.Onko tämä paras mahdollinen yhdistelmä vai oisko antivir parempi virusturva?

(F-Secure 2006 löytyy tuolta hyllystä) mutta f-secure vie prosesseja todella paljon.

Mikä paras yhdistelmä ja turvallisin?

ps. hausta kyllä etin mutta parempi saada noitten kolmen ohjelman vertauksia .

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz (2 CPUs)
Memory: 1022MB RAM
Card name: RADEON X700 SE
marlut
Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista ohjelmista en osaa sanoa mitään, mutta miksi maksat AVG:stä? Kun voit ihan hyvin laittaa ilmaisenkin AVG:n. Minulla on heppoisampi kone, mutta siinä pyörii AVG Anti-Virus Free -viruksenesto-ohjelma ja palomuurina ilmainen ZoneAlarm.

http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/...anti-virus-free
Tuosta saat ilmaisen AVG Anti-Virus Free 7,5:n.

http://www.zonelabs.com/store/content/co...reeDownload.jsp
Tuosta esim. ilmainen ZoneAlarm 70.302.000. Tosin minun ZoneAlarm näytti olevan mallia 6.5.737.000.

Mutta pitää tietenkin poistaa maksu-AVG. En tiedä, miten siinä tapauksessa poistetaan, kun siitä maksetaan. Voihan olla, että kannattaa käyttää, kunnes maksuaika päättyy. Mutta itseppä päätät, maksatko vain käytätkö ilmaisia. Minä olen ehdottomasti ilmaisten kannalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 13:19

Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vois kerrankin jättää selittelyt sikseen ja todeta vaan ne parhaat ohjelmat vuosien säätämisen jälkeen:

Virustorjunta: Norton
Palomuuri: Norton, ZoneAlarm
Internet Security: Norton
Antispyware: Norton, AVG Antispyware

Siinäpä ne. Norton 2007 IS on oikeasti kevyt, toisin kuin 2006 oli vielä todella raskas.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 14:17

Mainos
_
__

_
megazone
Account closed as per user's own request
_
21. helmikuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin yksinkertasesti vaan f-securen päälle.Kyllä se mun koneessa hyvin pyörii.

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.40GHz (2 CPUs)
Memory: 1022MB RAM
Card name: RADEON X700 SE
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > avg internet security, antivir + zone alarm vai f-secure?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy