User Käyttäjä Salasana  

tiistai 14.1.2025 / 13:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd/divx/vhs/usb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD/Divx/VHS/USB
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kaalssi
Newbie
_
19. helmikuuta 2007 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa laitteesta, jossa olisi tallentava DVD, Divx (+subs), VHS (miel. 6 head) ja vieläpä etupanelissa USB-portti, josta voisi toistaa: Divx (+subs), mp3, jpg.

Semmoisia laitteita tuntuu löytyvän runsaasti googlen haulla, joissa on DVD-recorder/Divx/VHS, muttei USB-liityntää. Tai sitten löytyy DVD-recorder/Divx/USV, muttei VHS:ää.

Mulla on viittä vaille v-n paljon noita VHS-nauhoja tallessa männeiltä vuosilta, joten jonniin moinen VHS-pömpeli pitää säilyttää. Toisaalta on tarkoituksena rajoittaa tv:hen kytkettävien laitteiden määrää.

Mulla on Samsung LE-32R77 telkku, jossa on ymmärtääkseni yksi HDMI-liitäntä ja 2 scart-liitäntää. Näillä mennään. HDMI-liitäntään tulee topparin tallentava boxi ja toiseen scarttiin tämä etsimäni yhdistelmälaite. Jäljelle jäävään scarttiin olen ajatellut langatonta liitäntää pc:n vga-ulostulosta, joten siihen saisi sitten pc:n kautta mitä moskaa haluaa tuuttiin tunkea. Onko tämä nyt sitten mahdoton yhtälö?
klashbert
Junior Member
_
20. helmikuuta 2007 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole itse ainakaan vielä törmännyt kyseisillä ominaisuuksilla varustettuun laitteeseen mutta jos en väärin muista, niin LG:ltä saattaisi sellainen laite olla kevään aikana tulossa.

Ja jos ei sellaista laitetta tule, niin suosittelen valitsemaan sen tallentavalla DVD:llä ja VHS:llä varustetun yhdistelmän. Voithan aina polttaa divX/mp3/.jpg vaikka CD-rw tai DVD-rw levylle ja katsella/kuunnella niitä sitä kautta.

AMD Athlon 3200+, 1024MB DDR, HIS ATI X800GTO, 160GB
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd/divx/vhs/usb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy