User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 22:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi prossu ja emo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi prossu ja emo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Uimalakki
Junior Member
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis päivitys olisi hakusessa...

Nykyinen prossuni P4 2.5gb+emo pitäisi luovuttaa porukoiden netti koneeseen ja budjetti syistä yritän pitää koteloni muun sisällön ennallaan:

-Club3d 7600gt
-IBM 80gt kovo
-Lite on DVD/RW
-SB Audigy 2
-Sirtec 420w

Uudeksi prossuksi ajattelin E6400:sta ja emoksi ASUS P5B, muistin nopeutta/määrää en ole vielä päättänyt, suosituksia otetaan vastaan;)

Ja tarkotukseni ei ole kellottaa yhtään.
Riittääkö powerini? Onko muistin nopeudella käytännössä väliä; 533MHz tai 800MHz?

Kaikille vastanneille jo etukäteen, kiitos ja kumarrus!
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...397,34019,45181

Monessa P5B on huono aanikortti, ja muutenkin monella hieman ongelmallinen.

Muistiksi 800mhz, koska se on samanhintasta kun esim 667mhz

Ja poweri riittaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 17:31

AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro hiukan millainen budjetti sinulla on, ja onko tuo näyttis pci-e vai agp?

ps. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen tuohon äänipiiriin. Ei ole ollut ongelmia. (tosin minulla on vain stereo äänrt vahvistimen läpi tuossa)

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 17:32

Uimalakki
Junior Member
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Kerro hiukan millainen budjetti sinulla on, ja onko tuo näyttis pci-e vai agp?
Budjetti on n. 400e. Näyttis on agp mutta toivon saavani vaihdettua sen vielä PCI-E:ksi(omistanut sen vajaan viikon)

Lainaus:
ps. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen tuohon äänipiiriin. Ei ole ollut ongelmia. (tosin minulla on vain stereo äänrt vahvistimen läpi tuossa)
Samanlainen viritys meikäläiselläkin...
Tuoppi7
Newbie

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin olisin uutta emoa ja prossua kohtapuoliin hankkimassa.
Kokoonpano on tällä hetkellä aika epäsuhta:
athlon xp3000+(2,2ghz)(A-socket)
1024mb ddr400
ati radeon x1950pro 512mb AGP
BeQuiet450w

Olen ajatellut vaihtaa 939-kantaan ja emoon,jossa on agp-paikka.
En ala vielä pci-e touhuun, kun tuon näyttiksen olen vasta hommannut.
Emoja, jossa on sekä agp että pci-e paikka ei taida enää saada, tietääkö kukaan? Mikä prossu olisi sopusuhtainen pari tuolle näyttikselle?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2007 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos näyttis on agp, niin silloin tälläinen viritys olisi kannattavin.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...019,45181,55728

Tuossa on paikat agp:lle ja pci-e:lle. Mutta tuossa on vain 4x pci-e paikka joten ei kannata "liian" tehokasta näyttistä siihen ostaa.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi prossu ja emo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy