User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 14:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix infinity v1.93 ja ntsc-pelit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
matrix infinity v1.93 ja NTSC-pelit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juanito12
Newbie
_
22. helmikuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Matrix infinity v1.93
Minulla on tällä hetkelle tämä versio, mutta en ymmärrä miksi NTSC pelit eivät toimi? Se kyllä lataa pelin mut kuva alkaa heti väristä ja hyppiä ylös ja alas, en usko että olen tehnyt jotain väärin polton yhteydessä? Tätä peliä Champions Return To Arms PS2DVD NTSC olen yrittänyt saada toimimaan... mutta tuloksetta. Olen purkanut sen win rar ohjelmalla x-nimiseen kansioon, kansioon on sitten ilmestynyt kaksi tiedostoa 5kt kokoinen mds tiedosto ja 4gigan kokoinen iso tiedosto. Olen Alcohol 120% poltto ohjelmalla valinnut vaihto ehdon poltto velho, ja olen hakenut kyseisestä x-nimisestä kansiosta sen isomman tiedoston ja sen polttanut dvd-r levylle.

Onko kaikki tähän asti sujunut niin kuin olisi pitänyt? Olen myös lukenut et asiaan vois vaikuttaa se et mulla on väärä rgb kaapeli, tällä hetkellä mulla on käytössä alkuperäinen, mutta uskon et silläkin se pitäisi toimia. Onko kellään henkilökohtaisia kokemusta NTSC pelien poltosta?

Kiitän kaikkia jo nyt vastauksista!!
Kellukka
Member
_
22. helmikuuta 2007 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä nyt auttaako tämä siihen kuvan hyppimiseen (saattaa johtua telkustakin) vaikka infinityn pitäisi pystyä suoraan soittamaan NTSC väreineen. Mutta polttovaiheessa valitse se pienempi tiedosto jonka poltat.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix infinity v1.93 ja ntsc-pelit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy