minkä kokoinen levy?
|
|
Lasse05
Suspended due to non-functional email address
|
27. elokuuta 2003 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkä kokoinen levy tarvitaan kun poltetaan AVI-tiedostoja VCD:ksi?NERO:lla yritin ja kaikki oli hyvin kunnes se sylki errorin päin naamaa:LEVY TÄYNNÄ!!!käytin tavallista 700mb:n levyä ja tiedoston koko oli 655mb!
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. elokuuta 2003 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2003 @ 17:41
|
Lasse05
|
27. elokuuta 2003 @ 17:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Muuten kyllä laittaisin SVCD mutta ku NERO valittaa jostai Mpeg2 kodekista ja se pitäs ostaa!ei viittis ostaa!Et sattuis tietää et mistä saa?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. elokuuta 2003 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun et käännä sitä AVI nerolla niin ei tartte tota codeccia. Nerolla muutenkaan ei kannata kääntä AVI (S)VCD kun kuvanlaatu ei ole paras mahdollinen.
|
Moderator
|
27. elokuuta 2003 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Dvd2Svcd + TMPGEnc, ohjelmat / ohjeet löytyy tältä saitilta
|
Lasse05
|
27. elokuuta 2003 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt oon tehny hommat TMPGEnc:illä!Ja hommasin DVD-R levyn!Entä sitte se polttaminen!Sekö tehdään DVD2SVCD:llä!Hiukan monimutkainen ohjelma voisiko joku edes vähän neuvoa miten tätä käytetään?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. elokuuta 2003 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Polttamisen voi tehdä edelleen nerolla.
Onko sulla polttava DVD asema?
|
Lasse05
|
28. elokuuta 2003 @ 11:52 |
Linkki tähän viestiin
|
no ei oo ku ihan tavallinen polttava!Sillä ei sitte varmaan taida käydä?
|
Moderator
|
28. elokuuta 2003 @ 12:43 |
Linkki tähän viestiin
|
ei se dvd-r siihen nyt käy jollei ole polttavaa dvd asemaa :)
saat tungettua kyllä sen leffan vaikka yhdelle cd-r levylle noilla mainitsemillani ohjelmilla
|
Lasse05
|
29. elokuuta 2003 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Se sitte varmaan tulee aika huonolaatuinen!vai mitä?
|
Moderator
|
29. elokuuta 2003 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
itse oon tehny aika monta Vcd:tä noilla ohjelmilla yhdelle cd-r levylle, oon kyl ollu ihan tyytyväinen, mutta kokeile vaikka kerran itse -> kopsaat sen sitte Nerolla Svcd tai Vcd, kummaksi nyt käännätkin ja cd-rw:lle-> levy dvd soittimeen ja katso mitä tykkäät
...parempi tietty olis hankkii polttava dvd, säästyy aikaa ja vaivaa :)
|
Lasse05
|
29. elokuuta 2003 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä mää taian koittaa!Hankintalistalta löytyy kyllä polttava DVD!
|
Mainos
|
|
|
Moderator
|
29. elokuuta 2003 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
hups, täytyypä vielä lisätä että 1 levyn ripit on sitte epästandardi (S)Vcd eli XVcd / XSvcd -> tarkista toistaako soittimes.
Itse käytin 90 min/800 Mt levyjä.
Sitten tuo TMPGEnc tarvii pikku viritystä, ohje löytyy tuolta englanniksi, mutta on hyvät kuvat, varmasti ymmärrät: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/84759.php
..hyppää sen CladDvd kohdan yli. Kun Dvd2Svcd on lopettanut ja avautuu TMPGEnc -> anna kääntää 2 sekuntia -> paina kylmästi vaan Stop.
Nyt avaat uudelleen TMPGEnc ohjelman -> Video source, klikkaa Browse.. -> valitse TMPGEnc_project_file.tpr ja Audio source, klikkaa Browse.. -> valitse Encoded_audio_1.mp2 -> jatka antamastani ohjeesta
Toivottavasti ei sekottanu sua, ei toi niin vaikeeta ole ja jos tulee ongelmia, kysy.
|