User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 06:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > varmuuskopio?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Varmuuskopio?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jameson
Junior Member
_
28. elokuuta 2003 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka tehdään pelistä varmuuskopiointi win98se:ssa kun ei voi tehdä yli 2gt imagea?

kiitosta vaan tiedoista etukäteen.
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
28. elokuuta 2003 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD Decrypterillä teet imagen ja poltat samalla softalla... Se osaa myös jakaa imagen 2 gigan osiin joten se toimii myös WIN98:ssa...
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
28. elokuuta 2003 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaahas tuli sitten tuplat...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2003 @ 06:33

jameson
Junior Member
_
28. elokuuta 2003 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kovasti
Mainos
_
__

_
hörhö
Junior Member
_
28. elokuuta 2003 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kans win98 se ja mä oon ainakin poltellu pelejä neron 6 versiolla, kun jostain syystä decrypter ei mulla rupee polttaan. myös nero osaa jakaa imaget useampaan osaan
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > varmuuskopio?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy