Winrar ongelma
|
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
26. helmikuuta 2007 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mulla on WinRAR tiedosto, jonka purkaa niin tulee monta WinRAR tiedostoo ja sitte kun rupee niistä ensimmäistä purkaa, niin siitä pitäisi tulla .avi mudossa oleva video, mutta yksi niistä pienistä WinRAR tiedostoista on korruptoitunut, joten sitä ei pysty purkamaan loppuun, joten kysyisin, että mistä saan tietoon sen tiedoston niistä, mikä on korruptoitunut, että voisin sen pelkän tiedoston ladata, ettei koko roskaa tartteis uudestaan ladata?
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
26. helmikuuta 2007 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän WinRAR ilmoittaa siinä vaiheessa kun korruptoitunut paketti tulee kohdalle että mistä paketista on kyse.Heittää erillisen ikkunan josta näet tarvittavat tiedot.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
28. helmikuuta 2007 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turska: Kyllähän WinRAR ilmoittaa siinä vaiheessa kun korruptoitunut paketti tulee kohdalle että mistä paketista on kyse.Heittää erillisen ikkunan josta näet tarvittavat tiedot.
Ei mulla ainakaan herjaa, tämmöinen tulee.. pitääkö mun koko roska uudestaan ladata?

|
Staff Member
32 tuotearviota
|
28. helmikuuta 2007 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko WinRAR:in repair toimintoa kokeillut?
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
28. helmikuuta 2007 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin saman videon, joka on eri kokoinen, niin sekin on part. osissa ja kun yritän tehä avia niin sekin valittaa, että se on korruptoitunut. LAtasin sen uudestaan ja edelleen valittaa samaa ja sitte kun yritän avata sitä jotta voisin kokeilla sitä repair hommaa tulee tämmönen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2007 @ 16:17
|
Titor
Junior Member
|
28. helmikuuta 2007 @ 17:12 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä, onko tämä nyt se ongelman ydin, mutta tuo tiedoston nimi näyttää olevan xxx.part44.rar. Voi olla, että WinRAR ei ymmärrä tuollaista part44.rar-"tiedostomuotoa".
EDIT: Eipä se vika taida tossa olla, sillä yritin itelläni vähän samantyylistä juttua, mutta nyt en saa poistettua niitä mun kokeilutiedostoja :). No, boottia koneeseen niin eiköhän se siitä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2007 @ 17:14
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. maaliskuuta 2007 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Memtest86+:lla tarkistettu muistin kunto?
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
2. maaliskuuta 2007 @ 09:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: Memtest86+:lla tarkistettu muistin kunto?
Otan tuommosen ohjelman ja tarkistan koneen muistin vai sen WinRAR tiedoston muistin vai mitä tarkotat?
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
3. maaliskuuta 2007 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Koneen muisti. Tosin vaillinen muisti pitäisi aiheuttaa muitakin ongelmia, kuten koneen jumiutumista ja ohjelmien yllättävää kaatumista.
|