Olen selittänyt tästä täällä kerran aiemminkin, mutta en saanut selvitettyä ongelmaa. Jospa nyt löytyisi jokunen vielä parempi auttaja.
Käynnistän koneen, niin valittaa seuraavasti:
WksSb.exe - Aloituskohtaa ei löydy
Proseduurin aloituskohtaa ?BCheckResources@@YA_N_NIII@Z ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta WKWBL.DLL.
ELi joskus joulun tienoilla etsin PC Inspector File Recovery nimisellä ohjelmalla paria kadonnutta tiedostoa. Totesin myöhemmin etsineeni niitä turhaan. Ehdin vielä ottaa Lost- tai Deleted-osiosta (en ole ihan varma) kaksi tiedostoa yhteen kansioon. Sinne kansioon ne sitten jäikin, kun en ole uskaltanut tehdä niille mitään. Molemmat ovat nimeltään cluster, ja joitakin numeroita perässä. Niiden laittaminen roskakoriin ei ainakaan auta.
Sain selvitettyä käynnistyvien ohjelmien tutkimissovelluksella, että kyseessä on joku ongelma liittyen Microsoft Worksiin. Lisäksi huomasin vasta, että Microsof Works:ssä kaikki muut ohjelmat paitsi Kalenteri eivät toimi, ja valittaa juuri samasta dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta WKWBL.DLL.
Tässä lisätietoja:
Title: Microsoft Works Portfolio
Filename: C:\Program Files\Microsoft Works\WksSb.exe
Params: /AllUsers
Required: Not required
Startup Location: LM Run
Memory Usage: N/A
Comments: The Works Portfolio tool lets you collect and organize text and pictures from the Web or your favorite program.Can be prevented from starting from a setting within Portfolio
Olen ajanut jo mainosohjelmien poistajan sekä AVG:n virustorjuntaohjelmani, muttei ole nekään auttaneet.
Olen kokeillut myös Worksin uudelleenasennusta, mutta pysähtyi siihen, että ei löytynyt jotain wklwd.fnd tiedostoa.
Vaivauduin yrittämään myös palautustoimintoa, mutta huonoin tuloksin. Ilmoitti vain, ettei onnistu palauttamaan määrittämääni ajankohtaan. Auttaisikohan sekään, että ajaisin järjestelmän vanhojen rekisterimerkintöjen, tai mitä ne ovatkaan, siivouksen?
|