User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 18:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia utorrentin ja linksyssin routterin kanssa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia utorrentin ja linksyssin routterin kanssa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Olavi_25
Newbie
_
2. maaliskuuta 2007 @ 04:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hola...

Sellaisia ongelmia on ollut, että ei meinaa tuo netti pelittää routterin kautta. Ongelma ilmenee siten, että vaikka olen asentanut kaikki vempulat ihan oikein niin jostain syystä hetkisen kuluttua kaikki netti liikenne lakkaa. Modeemissa ja routterissa kaikki valot palaa niin kuin pitääkin, mutta yhteyttä nettiin ei vain saa. Jotenkin tuntuu, että johtuu utorrentin käytöstä. Välillä vaikka yhteys pelaisikin niin utorrent näyttää yhteyden olevan vaillinainen ja latausnopeudet ovat pienet. Routterista olen portit puhkonut ja kaikki pitäisi olla niinkuin pitääkin. F-secure 2007:lle olen luonut säännöt jotka sallivat utorrentin liikenteen molempiin suuntiin.

Jos otan verkko piuhan modeemilta suoraan ja tökkään koneeseen niin kaikki skulaa. Tästä johtuen ajattelin, että vika on routterissa. Tilanne on sellainen, että jos asennan routterin uudelleen niin kaikki toimii hetken oikein mainiosti, mutta sitten alkaa ongelmat.

Voisiko joku auttaa ongelman kanssa. Tiedän routterissa olevan paljon asetuksia jotka eivät sano minulle mitään, joten apu ei olisi pahitteeksi...

Jos on lisä kysymyksiä niin vastailen niihin mielelläni...

Olavi
Tico
Junior Member
_
4. maaliskuuta 2007 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieman vaikuttaisi siltä että utorrent sallii liikaa yhteyksiä ja reititin menee "tukkoon", koitappas pienentää sallittujen yhteyksien määrää. (Ominisuudet-->asetukset-->BitTorrent).
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia utorrentin ja linksyssin routterin kanssa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy