User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 00:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ccleaner
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CCleaner
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Primmee
Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onko turvallista kyseisellä ohjelmalla "puhdistaja" kohdasta ajaa CCleaner ettei lähde mitään tärkeää? Entäs "virheet" kohdassa? Onko turvallinen ohjelma rekisterin siivoukseen? Lisäksi onko tarpeen tehdä jotain asetusmuutoksia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2007 @ 08:49

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2007 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Primmee:
Eli onko turvallista kyseisellä ohjelmalla "puhdistaja" kohdasta ajaa CCleaner ettei lähde mitään tärkeää?

Periaatteessa ei lähde tärkeää, mutta voi olla että menettää jotain tietoa mitä ei haluaisi menettää, ellei muista poistaa ruksia oikeasta kohdasta. Ohjelmahan varoittelee osasta valintoja, ne kannattaa lukea huolella.

Eli esim. itse en halua menettää Käynnistä -> Suorita... -komentojen historiaa, ja selainten historioita yms. Mutta kukin valintojen mukaan.

Entäs "virheet" kohdassa? Onko turvallinen ohjelma rekisterin siivoukseen?

On ollut ainakin omassa käytössäni turvallinen.

MikroMake
AfterDawn Addict
_
2. maaliskuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onko turvallista kyseisellä ohjelmalla "puhdistaja" kohdasta ajaa CCleaner ettei lähde mitään tärkeää? Entäs "virheet" kohdassa? Onko turvallinen ohjelma rekisterin siivoukseen? Lisäksi onko tarpeen tehdä jotain asetusmuutoksia?
Ainahan se pieni riski on olemassa kun rekisteriä putsataan tai muokataan. Itse olen kyllä käyttänyt kyseistä ohjelmaa eikä ole vielä ongelmaa tullut.

Itse olen jättänyt ruksit vain kahteen ylimpään kohtaan (Luo pikakuvake pöydälle sekä Luo pikakuvake Käynnistä-valikkoon).

Ohjelman asennuksen jälkeen olen muuttanut asetuksista:

Klikannut >Valinnat -nappulaa ja valinnut sieltä >Lisäasetukset, josta otin ruksin pois kohdasta "Poista vain yli 48 tuntia...." (jätin ruksin vain kohtaan "Pyydä vahvistus rekisterivirheiden varmuuskopioinnista").

(Ohjelman asennusvaiheessa kannattaa ottaa pois Yahoo! -työkalupalkin asennusmerkintä valikosta, joka löytyy ?Asennusvalinnat? -valikosta alimmaisena).

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
nessu123
Member
_
9. maaliskuuta 2007 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CCleaner luo varmuuskopion rekisteristä eli pelkästään tuplaklikkaamalla
varmuuskopiota jossa mahdollisesti tarvittava rekisterimerkintä on palauttaa puhdistuksessa poistetut merkinnät
Mainos
_
__

_
zalazane
Suspended due to non-functional email address
_
24. huhtikuuta 2007 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on tämä ohjelma ja se toimii täydellisesti.Se on hyödyllinen ja toimiva (suosittelen todellakin)!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ccleaner

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy