User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 00:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 9600xt ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
9600xt ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ihan ensimmäiseksi miten tähän tekstiin lisätään kuvia?

Kyse olisi 9600xt:n omista asetuksista tehtävästä suorituskyvyn parantamisesta. Onko kenelläkään vielä kyseistä korttia tai muistaa kumpi asetuksista parantaa pelien grafikkaa: Paras suorituskyky vai Paras mahdollinen laatu???
AfterDawn Addict
_
2. maaliskuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parhaalla laadulla on paremmat grafiikat, parhaalla suorituskyvyllä peli kulkee kitkatta. Parhaalla laadulla saattaa esiintyä nykimistä.
Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä nämä vaihtoehdot:

Joten mikä noista vaihtoehdoista olisi sopiva tälle kokoonpanolle:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2007 @ 13:02

AfterDawn Addict
_
2. maaliskuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos laittaisin kaikki laadulle, mikä kokoonpanossani hidastaisi? Muistit, prossu, vaiko itse näyttis?

Ps. Prossu on nyt kellotettu 2,1 Ghz
AfterDawn Addict
_
2. maaliskuuta 2007 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttis siinä hidastaa jos joku sitä tekee, kokeilemalla selviää milloin pelit pyörii nikottelematta. Yleensä joutuu tekemään kompromissin ja pitämään säätimen puolivälissä. Siinä suorituskyky ja laatu yleensä kohtaavat toisensa ja pelit pyörii parhaiten. Kuten sanoin parhaat grafiikat saa laadulla ja se selviää kokeilemalla mikä asetus pyörittää pelejä parhaiten.

EDIT_ Muokkausta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2007 @ 23:28

ajkopone
Suspended due to non-functional email address
_
3. maaliskuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sama kortti vielä vanhemmilla osilla varustetussa tietokoneessa. Parhaimmat pisteet ja toimintavarmuus tulee vanhemmilla ajureilla ja DNA:n sellaisilla . Noita suorituskyky-laatu nappuloita olen väännellyt suuntaan ja toiseen, mutta kortti on aika pahasti alitehoinen nykyisille tai edes hieman vanhemmille peleille ajatellen laatua. Pidän asetukset siksi pykälän suorituskyvyn-puolella, jolloin grafiikan laatu kärsii hiukan. Jos peli vaan pyörii, niin säädän grafiikan laatua pelin asetuksista - eli suodatus (heh) tai lisää yksityiskohtia.

I.A.
AfterDawn Addict
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla omega ajurit toimii parhaiten.
Member
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tuo Omega ajurit tuo mukanaan, parannuksia, säätö mahdollisuuksia???

Ja mistäs tuollaisen saisi?

Ja onko siitä käytännössä hyötyä minun kokoonpanossani?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2007 @ 11:30

AfterDawn Addict
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta saat.
http://www.omegadrivers.net/ati.php

Saat lisää säätöominaisuuksia. Itsellä ainakin toimii paremmin kuin ati:n omat ajurit.
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KFang:
Mitäs tuo Omega ajurit tuo mukanaan, parannuksia, säätö mahdollisuuksia???
Milestäni vakaammat, helppokäyttöisemmät sekä ennenkaikkea vähemmän konetta rasittavat, eli kevyemmät ajurit Catalysteihin verrattuna.

Lainaus:
Ja mistäs tuollaisen saisi?

www.kuukle.fi :)

Lainaus:
Ja onko siitä käytännössä hyötyä minun kokoonpanossani?
Kokeile ja ihastu ;) Itse en muita ajureita enää suostunut koneessani edes kokeilemaan aikoinaan kun vielä ATI:n sötöksiä omistin :)
Member
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tuo uusien ajureiden asennus oikein vaihe vaiheelta menee noitten omega ajureiden kohdalla, ite en ajureita ole kun kerran asentanut ja ne on ollut tyhjään koneeseen :D

Pitäisikö vanhat poistaa ja asentaa sitten uudet ja miten saisin vanhat talteen jos uusista olisikin enemmän haittaa kuin hyötyä???
AfterDawn Addict
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista vanhat, boottaa ja asenna uudet ja boottaa ja kokeile miten pelaa. Atin ajurit saat atin sivuilta jos nuo omegat ei toimi. Ajuriapajalta saa myös vanhempia versioita.
Member
_
3. maaliskuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyypä kokeilla!

Kiitoksia vaan kaikille neovoja jakaneille.

Muuten kai nämä uusimmat toimii minun kokoonpanolla: Radeon Omega Drivers 3.8.330 (Catalyst 7.1). Vai pitääkö ajureiden olla siltä ajalta kun näyttiskin on????

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2007 @ 12:03

AfterDawn Addict
_
3. maaliskuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile vaan niitä uusimpia, jos eivät toimi niin koita vanhempia.
Member
_
3. maaliskuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KFang:
Täytyypä kokeilla!

Kiitoksia vaan kaikille neovoja jakaneille.

Muuten kai nämä uusimmat toimii minun kokoonpanolla: Radeon Omega Drivers 3.8.330 (Catalyst 7.1). Vai pitääkö ajureiden olla siltä ajalta kun näyttiskin on????
Paras suorituskyky..
Mainos
_
__

_
Member
_
3. maaliskuuta 2007 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt toimii! Hieman on parannusta huomattavissa, joten taidan tyytyä näihin omegan ajureihin. Kiitoksia vielä kaikille neuvoista.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 9600xt ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy