User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.11.2024 / 03:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > hauppauge wintv-hvr 1100
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hauppauge WinTV-HVR 1100
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Derrec
Junior Member
_
6. maaliskuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin kyseisen kortin koneelleni. Pari kysymystä olisi aiheeseen liittyen. Yritin hakea Hauppaugen omalla ohjelmalla kanavia, mutta yhtään digitaalista (DVB-T) kanavaa ei löytynyt. Miksiköhän? Kanavat 1-4 löytyi kyllä analogiselta puolelta. Mutta tavallisessa tv:ssä näkyy esim SubTV, jota en koneella löytänyt.

Lueskelin joitain aikaisempia viestiketjuja, ja monet tuntuvat käyttävän DVBViewer ohjelmaa. Kannattaako se asentaa? Vai onko se juuri ratkaisu ongelmaani? Onko versio 3.6 uusin?

Sitten minua kiinnostaisi tietää, millaisia piuhoja tarvitsen, kun haluaisin nauhottaa VHS-kasetteja kyseisen kortin kautta koneelle? Miten yhdistelmä tulisi kytkeä? Minulta löytyy sellainen scart-muunnin, jossa on toisessa päässä normaali scart (tämä videoihin kiinni, eikö?), välissä keinukytin input-output, ja vastapuolella on 4 "napaa", eli audio(L) (valkoinen), audio(R) (punainen), s-video sekä video (keltainen). Jokaiseen näihin löytyy vielä vastaavat piuhatkin. Tarvitseeko minun käyttää erikseen kyseisiä ääni piuhoja (valk &pun)? Tarvittaessa löytyy lisäksi adapteri, joka "muuttaa" punaisen ja valkoisen äänipiuhan yhdeksi audio pääksi. Onpas nyt riittävän epäselvästi selitetty. Jos joku osaa tumpelolle neuvoa, niin kiitoksia jo tässä vaiheessa..
Moderator

5 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on täysin sama yhdistelmä. WINTV2000 on aikoja sitten jo jätetty pois käytöstä. Siitä tarvitaan ainoastaan HAUPPAUGEN ir-driverit ja BDA ajurit. Kaikki toimii voisin sanoa, että paremmin kui täydellisesti.
DVBViewer ON OHJEMA, JOKA LOPULLISESTI POISTAA SUN 0NGELMAN.

2=Finland Espoo
1=562000,8,|C32
2=658000,8,|C44
3=674000,8,|C46
Siirrä edellinen kanavalista Vieveriisi. Pitäisi toimia Transpoprhakemistossa

Mulla kaikki toimii ja äänittääkin niin kuin pitää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2007 @ 12:51

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > hauppauge wintv-hvr 1100

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy