User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 01:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjainta hankkimassa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytön ohjainta hankkimassa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Samiv93
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aattelin tässä ostaa koneeseen uuden näytönohjaimen koska entinen on semmonen kuin Gigabyte Radeon 128mt...512mt vois olla hyvä juttu ettei heti uutta tarttis.. mutta mitä mieltä olette minkälainen ois paras vaihtoehto minun tilaanteessa ku prosessori on Intel(R) Pentium(R) 4CPU 2,40GHz ja muistia löytyy sen 512mt tällä hetkellä mutta tarkoituksena oli hankkia muistia koneeseen samalla erää (siitä kirjoitin eri otsikon alle!)

Kotelo: Antec,Sonata III.
Emolevy: MSI,P35 Neo-f.
Prosessori: Intel,Core 2 Quad Q6600 Boxed.
Näytönohjain: PNY, 8800GTS.
Muisti: Buffalo, 4x 1gt, 800Mhz, DDR2.
Kovalevy: Samsung,T166, 500Gt.
DvD asema(2x): Samsung,SH-S203.
Käyttis: Windows Vista Home Prerium.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2007 @ 06:33

vkm
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
menisköhä 7600gt?! Minkälainen poweri?
Itse asiassa tuo 7600gt saattaa olla vähän liian kova tuolle prossulle

Intel Q9450, Radeon HD4870, 2*2Gt 800Mhz, Asus P5Q-E, Corsair HX620, LG L2000C-SF, Logitech MX 5500, Win 7 64-bit
AfterDawn Addict
_
7. maaliskuuta 2007 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mikä se sinun tämän hetkinen näytönohjain olikaan???

Mutta tuo sinun koneesi on sen verran vanhaa rautaa, että et sillä uusimpia pelejä edes pysty pelaamaan. Joten käytettynä kannattaa katsella vaikka 9800pro tai 6600gt kortteja.

Ja ehdottomasti pitäisi siinätapauksessa hommata myöskin lisää muistia.

EDIT: Ja tuo 7600gt on todellakin liian tehokas tuolle koneelle.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2007 @ 07:34

Senior Member

1 tuotearvio
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mutta mitä mieltä olette minkälainen ois paras vaihtoehto minun tilaanteessa ku prosessori on Intel(R) Pentium(R) 4CPU 2,40GHz ja muistia löytyy sen 512mt tällä hetkellä mutta tarkoituksena oli hankkia muistia koneeseen samalla erää
paras vaihtoehto ois että hommaisit rahoitus puolen kuntoo ja hankkisit uuden koneen. Uusien pelien pelaaminen alkaa olla mahdotonta. Prosessori on liian heikkotehoinen, muistia liian vähän vaikka hankkisitkin sitä toisen 512mb.

a mon avis
Samiv93
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Niin mikä se sinun tämän hetkinen näytönohjain olikaan???

Mutta tuo sinun koneesi on sen verran vanhaa rautaa, että et sillä uusimpia pelejä edes pysty pelaamaan. Joten käytettynä kannattaa katsella vaikka 9800pro tai 6600gt kortteja.

Ja ehdottomasti pitäisi siinätapauksessa hommata myöskin lisää muistia.

EDIT: Ja tuo 7600gt on todellakin liian tehokas tuolle koneelle.
Siis käsitinkö oikeen että vaikka laittasinki koneeseen parempaa näytön ohjainta ja lisä muistia niin ei silti vanhan prossun takia pelit pyöri moittetta? Näytön ohjain on Gigabyte Radeon 9200, 128mt.

AfterDawn Addict
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uudet pelit evät pyöri tuolla koneellasi välttämättä ollenkaan juurikaan tuon prossun takia. Nykyän alkaa olemaan minimi vaatimuksena prossulle 3Ghz p4 tai amd 3000+.

Vanhempiin peleihin tuo näyttiksen vaihto voisi auttaa kyllä jonkin verran, mutta uusista ei kannata edes haaveilla.

Samiv93
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tälläki koneella Hitman Blood money pyörii mutta pätkii aika pahasti..en tiiä mitkä osat kaverilla on koneessa mutta sillä oli sama homma ja se osti 256mt näytön ohjaimen siihen niin alko toimimaan peli ja sillä 1,6GHz tehoja prossusa ja pari vuotta vanhempi konekin ku mulla ja mulla on joku 03~ omasta mielestä vois riskeerata ja koittaa toimisko mulla tämä sama hieman halvempi vaihtoehto...

EDIT: En kylläkään tiiä että onko Hitman Blood money tms. enää niin uusi peli mutta kyllä sitäki pelaa kun ajatellaan näitä aikaisempia versioita! :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2007 @ 08:39

AfterDawn Addict
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samiv93:
Kyllä tälläki koneella Hitman Blood money pyörii mutta pätkii aika pahasti..en tiiä mitkä osat kaverilla on koneessa mutta sillä oli sama homma ja se osti 256mt näytön ohjaimen siihen niin alko toimimaan peli ja sillä 1,6GHz tehoja prossusa ja pari vuotta vanhempi konekin ku mulla ja mulla on joku 03~ omasta mielestä vois riskeerata ja koittaa toimisko mulla tämä sama hieman halvempi vaihtoehto...

EDIT: En kylläkään tiiä että onko Hitman Blood money tms. enää niin uusi peli mutta kyllä sitäki pelaa kun ajatellaan näitä aikaisempia versioita! :D
No tuo bloodmoney on jo lähes vuoden vanha, ja siinä ei ole muutenkaan hirvittävät vaatimukset (800Mhz pIII).

Mutta puhuin lähinnä uusista peleistä. Jos tuo on ainoa peli mitä olisi tarkoitus pelata, niin silloin kannattaa ostaa jokin käytetty kortti.

Ps. Näytönohjaimen muistin määrällä ei ole mitään tekemistä näytönohjaimen suorituskyvyn kanssa.

Samiv93
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu-u.. minkäs teet ku ei älyä. :D mutta tulinpa siihen tulokseen että ei kannata ruveta tätä konetta enää piristelemään vaan uutta suunnitelemaan.. kiitoksia avustuksista. voipa olla että kohta oon kysymäsä minkälainen ois kohtuu hyvä kone pariksi kolmea vuotta mutta siitä myöhemmi.

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
7. maaliskuuta 2007 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samiv93:
Juu-u.. minkäs teet ku ei älyä. :D mutta tulinpa siihen tulokseen että ei kannata ruveta tätä konetta enää piristelemään vaan uutta suunnitelemaan.. kiitoksia avustuksista. voipa olla että kohta oon kysymäsä minkälainen ois kohtuu hyvä kone pariksi kolmea vuotta mutta siitä myöhemmi.
Tuo on ihan fiksu päätös.=)

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjainta hankkimassa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy