User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 18:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ kaistojen asetukset ja kuormantasauslaitteisto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ kaistojen asetukset ja kuormantasauslaitteisto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sunniva
Newbie
_
7. maaliskuuta 2007 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs onnistuu DC++:ssa tulevien ja lähtevien kaistojen määrittely? Esim tulokaista ei saisi olla enempää kuin 2Mb ja lähtevä vielä vähemmän. Mihin kohtaan asetuksissa ne määritellään?
sunniva
Newbie
_
7. maaliskuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä...
Onko kenelläkään kokemusta kuormantasauslaitteistoista eli mitään omia palomuureja minulla ei ole, mutta ilmeisesti täytyy alkaa ip:den ja porttien kanssa sähläämään kun ei onnistu lataaminen enää... Ja sitten jos joku vielä osaisi neuvoa ihan askel askeleelta, kun ei ole suotu nerokuhmua minulle näiden tietsikoiden suhteen ;)
sunniva
Newbie
_
11. maaliskuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kenelläkään leikkaa vai olenko asetellut kysymyksen tyhmästi...
Hm.
Member

1 tuotearvio
_
13. maaliskuuta 2007 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++:ssa ei muistaakseni ole kaistan rajoittimia (korjatkaa, jos olen väärässä). Se onnistuu esim. Netlimiterillä (tästä ei tosin DC-hubeilla tykätä ja saatat saada bannia). http://www.download.com/NetLimiter-Pro/3...tml?tag=lst-0-1

Jos imutus ei onnistu saattaa syy olla modeemisi NAT:issa.

Hommaa nyt ihmeessä jokin palomuuri itsellesi.

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

sunniva
Newbie
_
13. maaliskuuta 2007 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu siis ongelma ei ole palomuurissa, eikä modeemissa ole palomuuria. Itsellä on käytössä Nortonin internet security ja antivir, mutta aikaisemmin on dc toiminut, paitsi nyt kun vaihdoin modeemin ja liittymän. Onkelma onkin nyt tuossa liittymän kuormantasauslaittesitossa joka ilmeisesti haluaa, että minulla on jokin ip tunnus. Eli tällä hetkellä oma ip ei ole sama kuin julkinen ip.

Modeemi on TW-EA201, edellisestä ip-sohelluksista DC:n kanssa on aikaa, itse asetusvalikkokin on outo, ei niinkuin vanhassa että sinne vain laitetiin active ip ja jotain porttinumeroita...
Keljuttaa että pitikin mennä vaihtamaan liittymää...

Kiitos kuitenkin tuosta Netlimiter infosta :)
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
14. maaliskuuta 2007 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, käsittääkseni tuossa modeemimallissa ei ole NAT:ia eikä palomuuria.

Siis sinulla on käytössä taloyhtiön netti? (=Sieltä ja syvältä).

Jos on, niin katso onko tuosta mitään apua. http://www.talonetti.fi/index.php?id=45
Harmi, kun noista mulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta =(

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ kaistojen asetukset ja kuormantasauslaitteisto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy