User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 03:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > ninja gaiden- peli
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ninja Gaiden- peli
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ootteko pelannu tätä kyseistä peliä ja jos ootte, mitä tykkäsitte?

Itse alotin juuri pelaamaan boxilla ja tähän asti voin sanoa että hyvältä tuntuu kaikkinensa peli. Saa jopa käyttää tuota aivokoppaakin välistä. Vaikka olinkin vannoutunut pc pelaaja.

Ja jos joku on oikein syvästi perehtynyt siihen, saa kertoa lisätietoa esim. pelin etenemisestä ja miten kannattaa tehdä edetäkseen jne.

Kysymyksiä ja vastauksia kiitos.
WowFemale
Newbie
_
9. maaliskuuta 2007 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, no minä olen pelannut tätä peliä aika pitkälle, mutta en ole jaksanut loppuun asti pelata. Grafiikka pelissä on omasta mielestäni aika hyvä. Tämän Ninjan liikkeet ovat aika hyvin tehty, ja kokonaisuus pelissä on kohtuullisen hyvä. Muutamissa kohdissa kameran kohta on ottanut hiukan päähän, mutta kyllä se siitä :)

Eli kokonaisuudessaan peli on hyvinkin pelattava, ja kyllä siitä kannattaa maksaa, kun sen ostaa :)

*Hehe,im dancing again.
I hope all your friends are enjoing the show...*
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > ninja gaiden- peli

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy