User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > elämää suurempi valinta.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Elämää suurempi valinta.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TheSape
Suspended due to non-functional email address
_
7. maaliskuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä saan talon maalaus palkaksi uuden tietokoneen ja isäntä kustantaa (budjetti noin 1000-1500?), mutta olen miettinyt, että ottaisinkin mieluumin Playstation 3 + muutama peli tai sitten vähän heikomman uuden koneen + Xbox360 tai Nintendo Wii, mutta en todellakaan osaa valita nimittäin kaikkien konsolien pelit kiinnostavat ja uudessa koneessa olisi se hyvä puoli, että se olisi monipuolinen ja toimisi taas uudet huiput nettipelit yms yms.
Kohta räjähtää pää, jos en saa valittua nimittäin tämä on todella iso päätös, koska minulla ei ole koskaan ollut kunnon konsolia muuta kuin PS 1.
Tässä vielä nykyisen koneeni tehot:

AMD Athlon(tm)XP 2200+
1.80 GHz
1,00 Gt RAM-muistia
Näytönohjain Radeon 9600 XT 128MB

Apua ja vihjeitä kiitos! :)
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. maaliskuuta 2007 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kieltämättä hankala päätös.. En osaa sanoa edes mitä itse tekisin.

Playstation 3 kannattaa minun mielestäni jättää kaupan hyllylle (sitten kun joku sen sinne saa) ja ostaa mielummin xbox360.

Jos rahatilanteesi ei salli koneen päivittämistä niin ehkä keskivertokone ja boxi. Toisaalta tuolla 1000-1500? saa jo melkoisen hyvän koneen. Varsinkin jos näyttö löytyy jo.

Itse ehkä ostaisin paremman koneen, koska nuo konsoleiden pelit ovat sikahintaisia.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta ps3 ja nintendo ds siinä riittää pelattavaa kotona ja muualla

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
miinis
Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostat kunnon koneen. Samat pelit mitkä konsoleihinkin saa niin saa sille koneellekkin. Siihen kunnon ohjain ja telkkariin kiinni, niin voilà, sulla on konsoli :>

|Asus M2R-FVM|AMD Ahtlon 64 x2 4200+|2GB DDR2 RAM|Seagate Barracuda 250 GB|Sapphire X1950 XT|Windows XP Mediacenter/Kubuntu (Feisty Fawn)|
Mainos
_
__

_
Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, itse ainakin ostaisin tietokoneen noilla rahoilla. Tietokoneeseen saa tosiaankin samat pelit kuin konsoleille.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > elämää suurempi valinta.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy