User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 06:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kuinka tapahtuu avin muuttaminen vcdsi?
olen kokeillut tuota tmpge ja virtualdub mutta ei onnistu missä vika?
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2003 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.afterdawn.com/articles/archive/divx_to_vcd.cfm
tollako olet tehnyt?
mitä virhettä valitttaa?
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ahaa eli onko mulla väärä virtuaalidub.
mulla on toi versio kun 1.5.4? vai käykö toi ihan saman lailla?!!kiitos etu käteen!
ps: muuten on kyllä kuva tullut mut tosiaan ääni ei tule?
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kokeilin piruuttaini tuota toista versiota mutta sama juttu ääni ei tule mukaan?!!vaikka tossa elokuvassa on suomeksi dubattu ääni.
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2003 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan tuo ääniraita missä formaatissa?
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se olis sellainen kuin mpeg layer-3 jos tarkoitat tätä!
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2003 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota ota se ääniraita erilleen wav muotoisena tuolla virtualdubilla ja liitä sitten erikseen siihen mpg pätkään.
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arrrk.. enhän mä osannut tota vaikka kuinka yritin onkohan tosta missään ohjetta?kuten nimestä huomaan olen kämmäri näitten kans mut kova halu oppia ;)
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei nyt mä hokasin jotain mikä vois olla vikana eli toi subbi ei mene päälle eli mistäs mättää?
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2003 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Variable bitrate MP3 tiedostot ei oikein toimi tolla virtualdubilla.
Koita virtualdubmod:ia...
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
plaah..ei vieläkään onnistunut kuva tulee mut ääni jää tielle tietämättömille ja edelleen kävi niin et ei toi virtuaali lähtenyt käyntiin?!!
kämmäri
Junior Member
_
2. syyskuuta 2003 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei nyt mä sain sen skulaan tein vaan pienen mokan mutta suuri kiitos sinulle 007 pitkä kumarrus!!!
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2003 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Open AVI file in Virtualdub.
There will be an error message if VBR Audio is present about improper VBR encoding.
Hit OK to Continue.
Click on Audio menu and select "Full Processing Mode."
Click on Audio menu and select "Conversion."
Make sure Sampling Rate is 48000Hz, Precision is 16 bit, Channels is Stereo, if not, change them.
Click on file menu and select "Save as WAV."
Name the file and click OK and kick back for a few minutes until finished.
Click on Video menu and select "Direct Stream Copy."
Click on Audio menu and select "WAV Audio."
Choose the WAV file you created earlier.
Click on File menu and select "Save as AVI", name the file something different and click OK.

After this is done, you have an AVI file with WAV audio (no VBR MP3 anymore) suitable for direct usage with TMPGEnc.

This file will be roughly 2 1/2 times the size of the original AVI.

koitas tota
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy