User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 11:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digi-tv kortin asetukset
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digi-tv kortin asetukset
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
HXH
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2003 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omistan Hauppauge WinTV Nova-t digiTV-kortin ja katolla on iso UHF antenni.

yhtään kanavaa ei löydy ku pistän scannauksen päälle sillä ohjelmalla, joka tulee ton kortin mukana..

mitä asetuksia mun pitää säätää et saan kuvan näkymään??
tuubi73
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2003 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä voi olla sama vika kun mulla oli kun ostin tuollaisen koti digiboksin ni telvision seinä pistoke ei tukenu digilähetyksiä ja pohja piti vaihtaa uuteen ja anteeni suunnata toiseen suuntaa.mut tuo anteeni pistokkeen pohja voi olla yksi syy.
HXH
Suspended due to non-functional email address
_
5. syyskuuta 2003 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi ei taida olla vikana...
haluisin tietää asetuksista jotka pitää laittaa ennen ku alkaa hakee kanavia...

maumau
Junior Member
_
10. syyskuuta 2003 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä, asutko kerros vai omakotitalossa. Jos asut kerrostalossa, selvitä ensin onko digikanavat suodatettu pois. Vasta sitten kannattaa rustata asetuksia. Tärkeimpiä ovat tietysti pal, terrestial ja finland, mitenkä ne nyt hauppaugessa ovatkaan.
SF100
Member
_
11. syyskuuta 2003 @ 04:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae uusin softa http://www.technotrend.de/english/download/download.html Poista vanha ohjeen mukaisesti. Scannaa koko alue läpi. Mitään muita asetuksia ei muistaakseni tarvitse muuttaa. Jos antennisignaali on riittävä saat kaikki kanavat näkyviin.
Mainos
_
__
 
_
jvmk
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2003 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on aivan sama ongelma samalla Digi-TV kortilla kuin HXH:lla.

Signaalitaso on 83% ja laatu 100%. Kuitenkaan kanavat eivät lukitu, eli Lock ruudun väri ei muutu siniseksi, vaan harmaaksi.

Koitn kortin toimivuutta kaverini koneella samalla antennijohdolla. Kanavat löyty ja lukittu ja näky hienosti. Eli kortti ei ole sillain rikki ja antennista tulee kelpo signaali. Kaverini koneessa oli myös WinXP, Sygaten Personal Firewall ja sama USB HomePNa verkkosovitin.

Ongelma on siis emolevyssä, jossain ohjelmassin koneellani tai jossain vastaavassa, joka estää kanavien lukittumisen. Taitaa suurin vika kuitenkin olla Hauppaugen keskeneräisessä ajurissa tai ohjelmassa.

Kortin ensiasennuksen jälkeen kyllä kanavat löyty ja lukittu, mutta kuvaa ei näkynyt. No mä poistin kanavat eikä niitä sen koommin ole enää löytynyt. kanavien poistamisen jälkeen en tehnyt minkäänlaisia päivityksiä koneelleni.

Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia konsteja; Olen noudattanut kaikkia Hauppaugen ohjeita ja vihjeitä. Olen kokeillut Digi-TV kortin PCI paikan vaihtoa, Äänikorin poistoa, uudellenasennuksia, palomuurin poistoa, rekisterikorjaus tiedostoja, rekisterin siivousta, emoni (Msi K7T266 Pro2) biospäivitystä, väribaletin vaihtoa, näytönohjaimen vaihtoa, uusimpia Vian 4in1 ajureita yms.

Hyviä neuvoja kaivataan!
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digi-tv kortin asetukset
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy