User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 09:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > tarvitsen apua medievilissä!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarvitsen apua Medievilissä!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Atte_Boy
Suspended due to non-functional email address
_
9. maaliskuuta 2007 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pelaillut tässä nyt vähän aikaa tuota medievilin peli pspllä
Minä kyllä jäin jumiin yhdessä jutussa se on olen siellä mikä
lie huvipuitossa missä saa pelailla pelejä olen pelannut pelejä
ja saanut jotain 2 lippua ja sit olen pelannut siellä kun sinne tullaan ekaa kertaa sellasen rotta pelin kokonaan mutta en tiiä pitäisikö
pelata sellanen mini peli viel missä pitää ohjata ne eläimet häkkiin
pääsen siihen mihin pitää ohjata niitä eläimiä sillä ukolla jahdata niitä häkkeihinsä mutta saisiko niitä jotenkin helposti sinne häkkiin
jos voitte auttaa minua niin tänne viestiä mutta eniten haluaisin päästä hyvässä pelissä etenpäin :D
Member

2 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2007 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole itse pelannut tätä peliä ollenkaan , mutta ehkä kannattaisi koita kaikki mahdolliset keinot.. ja kannattaisi itse yrittää mennä eteempäin noissa peleissä, eikä vain kysellä foorumeilta, että miten eteempäin pääsee..
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > tarvitsen apua medievilissä!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy